12 Reacties

één maand geleden

Ik ben al een ruime week aan het touren met een camper door Noorwegen. Heenreis naar Denemarken was 10 uur en echt prima te doen. Moet wel zeggen dat mijn zwangerschap tot nu toe volledig ongecompliceerd verloopt. Wel goed water drinken! En wij moesten wel wat meer plasstops maken dan normaal 😅

één maand geleden

Als je stopt even lekker plat proberen te liggen. Eventueel een overnachting vooraf reserveren die je nog last minute kan annuleren via booking bijv. Je voedingskussen mee om eventueel mee te dutten in de auto, vond ik sowieso veel fijner dan alleen m’n kussen 😋. En wat je ongeacht of je wel of niet zwanger zou zijn niet moet vergeten: water, frisdrank als je daarvan houdt en snacks. Wij zijn toen ik 18/19 weken was naar Toscane gereden en was echt goed te doen! Fijne reis alvast!

één maand geleden

Wij hebben 17 uur gereden! Ik de helft en mijn van de helft. Ik was toen bijna 25 weken. Geen ongemakken gehad. We gaan het zelfde op de terug weg weer doen dan ben ik 28 weken. Ging echt prima ook al keek ik er echt tegenop. Geen last gehad en het was eigenlijk super chil!

één maand geleden

Vandaag terugreis van Duitsland naar Nederland toe, 8 uur rijden met stops en file er niet bijgetekend. Tips: neem genoeg eten mee wat je kan snacken want files zijn echt rot. Stop voor het toilet ook als je niet moet! Neem contant geld mee voor het toilet Heb zelf geen compressie sokken aangedaan omdat ik veel wissel van houding. Denk aan stoel ver achterover en 1 been opgetrokken naar de zijkant. Kussentje voor het slapen in de auto. Een hele fijne afspeellijst 😂

één maand geleden

Ik ben net terug van Zuid Frankrijk. We hebben dertien uur rijden verdeeld over twee dagen en dat ging prima. Ik reed wel zelf, wellicht dat dat het wat makkelijker maakte. Goede reis!

één maand geleden

Comfortabele schoenen 😅 Ben zelf ook net terug van een busreisje. Merk alleen dat als je voeten gaan zwellen door hitte of teveel staan dat je maar beter goede schoenen kan aanhebben. Tijdens het reizen zelf zou ik ze zelfs lekker uitdoen en met je benen omhoog gaan 🤭

één maand geleden

Ik ben woensdagavond teruggekomen vanuit schotland (bijna 2 dagen rijden non stop). Wat mij hielp was voldoende drinken en geregeld een korte stop. Ik moest door de trillingen in de auto ieder uur/1.5 wel naar de wc 😅 dus dat waren onze korte stops dan ook 😋

één maand geleden

Ik ben vorige week teruggekomen van het Gardameer, hebben in 1 dag gereden (zonder aanhanger, dus dat kon goed, waren van 7.00-22.00 uur onderweg). Veel korte stops gemaakt voor een plaspauze, lekkere snacks en vooral voldoende water! Blijf, ondanks dat je dan vaker moet plassen, goed drinken! Anders heb je daar na aankomst last van. Verder af en toe de voetjes op het dashboard als je dat nog lukt, en geniet ervan. Luister naar je lichaam en doe wat jij denkt dat op dat moment nodig is!

één maand geleden

Dankjulliewel allemaal! We hebben de reis gelukkig vaker gedaan dus ik ken de route en goeie stops, maar fijne tips alsnog en we gaan er het beste van maken 🥰

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Comfortabele schoenen 😅 Ben zelf ook net terug van een busreisje. Merk all ...
Jaa precies, schoenen uit en als ik rij dan loszittende sneakers idd! 🤭

één maand geleden

Wij zijn ook net terug van een 11u durend tripje. Veel stoppen en de benen strekken. Bij warmte wat sneller last van vocht, maar dat trok na aankomst wel weer bij. Verder heb ik een ergonomisch zitkussen gekocht van de Heuts. En af en toe een kussen in mijn rug. Dit is wel persoonlijk gok ik, maar met mijn holle rug en iets naar achter hellende zitting echt heel fijn. Prima rit geweest met deze aanpassingen

één maand geleden

Ik ben momenteel 8 uur onderweg naar Praag en dit gaat prima! Gewoon elke 2 a 3 uur benen strekken en even wat eten en drinken. Prima te doen 😄