8 Reacties

één maand geleden

Ik denk dat je inderdaad gewoon moe bent van de reis en dat je lijf moet herstellen. Op hele drukke of spannende dagen voel ik mijn kindje ook minder heftig bewegen. Maar als je er ongerust onder bent, dan vooral even bellen naar de verloskundige.

één maand geleden

Vervelend! Ik heb dit ook op de (eigenlijk te lange) terugweg ervaren. Voornamelijk hoofdpijn en gezwollen voeten. Door het vocht vasthouden voelde ik me niet helemaal fijn. Merkte echt zodra het vocht was weg getrokken dat ik me weer een beetje mezelf voelde. Waarschijnlijk gewoon te gek gedaan!

één maand geleden

Reactie op Lola28

Vervelend! Ik heb dit ook op de (eigenlijk te lange) terugweg ervaren. Voor ...
Ja hè? Denk het ook hoor!

één maand geleden

Reactie op Smos

Ik denk dat je inderdaad gewoon moe bent van de reis en dat je lijf moet he ...
Ik denk het ook! Het was echt best wel lang en heb dat een beetje onderschat!

één maand geleden

Vaak als je de ene dag te veel doet of iets te intensief is, voel je de volgende dag je lichaam pas reageren, dat heb ik iig met rugpijn en krampjes/steken in mijn buik. Als ik die dag rustig aan doe trekt dat dan ook wel weer weg 😊

één maand geleden

Goed water drinken en je rust pakken, het vocht los dan vanzelf weer op. In de toekomst zou je voor lange reizen ook compressiekousen kunnen gebruiken, helpt erg goed. Mocht je nou heel erg last houden van obstipatie, kan je een microlax kopen bij de drogist, zeker in combinatie met bijvoorbeeld movicolon/marcogol. Als dit niet werkt, kan je dulcolax pakken om de negatieve spiraal te doorbreken. Ik kon 6 (!!)dagen niet poepen op vakantie, ik was de wanhoop nabij. Na 2x 10mg dulcolax kwam het eindelijk opgang en was ik er weer van af. Als er dingen zijn waar je echt over twijfelt of zorgen over maakt, bel dan de verloskundige op prima tijden (tussen 9.00 en 21.00 😉) als dat mogelijk is. Bij urgente vragen, ALTIJD direct bellen.

één maand geleden

Ik moest ook 2 dagen herstellen van de terugrit vanuit Zuid Frankrijk! Is gewoon heel veel en ver.. Zou me zelf geen zorgen maken maar als het je helpt dan mag je altijd met de VK overleggen natuurlijk. Voel je niet teveel als je een keertje belt :)

één maand geleden

Ik had dit ook allemaal na rit van 1000 km. Paar dagen later weer weg