Hoi,
Wij hebben gister teruggereden van onze vakantie zo’n 1400 km. Van half 5 in de ochtend tot 9 uur in de avond. We wilden eigenlijk een tussenstop maar door een “noodgeval” moesten we in ene rijden. Ik ben bijna 28 weken zwanger. Het zitten in de auto werd na een aantal uur oncomfortabel en merkte hoe langer het duurde hoe erger. Ik voelde onze baby wel goed bewegen. Ik kreeg na een aantal uur hoofdpijn en heb onderweg een paracetamol genomen. Mijn voeten zijn helemaal opgezwollen ondanks ik geprobeerd heb soms met m’n benen omhoog te zitten.
Nu ben ik vanmorgen wakker geworden met een rustige baby in mijn buik. Normaal is de ochtend een party in the belly maar nu zijn de bewegingen kalm en sloom. Mijn buik is nog steeds hard en ben ook nog wel heel moe van de reis.
Ik neem aan dat dit een combinatie van factoren is en ik even m’n rust moet pakken. Of moet ik de VK bellen om gewoon even te checken?
Ik maak me dan weer zorgen om de combinatie hoofdpijn/ gezwollen voeten / harde buik.
Ps. Door de vakantie heb ik enorme obstipatie. Echt, een knikker eruit krijgen is echt een onderneming.
Ik hoor graag even jullie mening.