8 Reacties

één maand geleden

Ik heb er nog geen last van (37+4), behalve dat mijn kussen in bed al voldoende ondersteunt. Ik weet dat er bij de betere lingerie zaken buik banden verkocht worden voor zwangerschappen. Daarmee wordt het geheel ondersteund. Wellicht is dat fijn?

één maand geleden

Hier nu ook 38+6 sinds gister veel last van mijn buik. Alsof het allemaal zo gespannen is dat mijn buik kan knappen. Het enige wat mij helpt is op mijn linker zij liggen met een fijne fleece deken gevouwen onder mijn buik zodat die genoeg ondersteund wordt😅

één maand geleden

Ik ben 38+3 en heb dit al een paar weken. Het is vooral wanneer ik sta. Op de bank heb ik wat kussens om mij heen voor extra ondersteuning. Helaas nog geen oplossing. Ik denk dat zoals hier al genoemd wordt zo'n band wel wat verlicht. In bed heb ik hier geen last van trouwens, ik maak ook geen gebruik van mijn zwangerschapkussen.

één maand geleden

Heel herkenbaar ik ben zelf nu 39+3 en het word met de dag erger kan geen houding meer vinden en mijn maag staat ook op ontploffen🥲

één maand geleden

Ook met de buikband ervaar ik niet genoeg steun helaas. Alles begint dan ook beurs aan te voelen en gigantisch te trekken waardoor ik echt geen houding kan vinden.

één maand geleden

Het enige wat hier fijn is, is liggen….. Ik heb al sinds week 30 ongeveer dat ik mijn buik niet de hele dag kan dragen, veel te zwaar (heb te veel vruchtwater). Moet dagelijks even paar keer gaan liggen om alles rust te geven en dan kan ik er weer even tegenaan.

25 dagen geleden

Vervelend voor je. Bij mij helpt douchen/bad en dan insmeren met olie als enige wat.

25 dagen geleden

Ik hoor van sommige mensen dat je buik intypen met kinesiotape iets zou kunnen helpen. Heb het zelf nog niet geprobeerd.