6 Reacties

2 maanden geleden

Ik denk dat ik wel een beetje begrijp wat je bedoelt. Ik merk dat slapen met een voedingskussen helpt doordat mijn buik daarop kan leunen als ik op m'n zij lig. Misschien een optie?

2 maanden geleden

Reactie op Yvonne18

Ik denk dat ik wel een beetje begrijp wat je bedoelt. Ik merk dat slapen me ...
Dank voor je reactie. Ik merk dat het met het voedingskussen hetzelfde is. Ik ben vooral benieuwd of er meerdere mensen dat rare misselijke gevoel in hun buik herkennen. En het gevoel alsof er een kilo in je buik hangt.

2 maanden geleden

Reactie op Windy12

Dank voor je reactie. Ik merk dat het met het voedingskussen hetzelfde is. ...
Yesss! Hele strakke volle zware buik of ik nu wel of niet gegeten heb 🤷‍♀️ Ik heb zelf het idee dat het een groeispurt is ofzo. Heb het even niet gehad, en ineens lijkt ie weer groter en dus ook op te moeten rekken. Zelf bedacht hoor 🤣😉 Maar het heeft niet met eten of stoelgang te maken hier.

2 maanden geleden

Het zware gevoel in je buik herken ik wel. Zelfs als ik weinig eet ben ik al snel vol 😅 Misselijkheid heb ik soms ook een beetje, of misschien is het meer een beetje maagzuur. Ik neem vaak rennies voor het slapengaan als het echt blijft hangen. Daarna trekt het weg en kan ik wel comfortabel liggen.

2 maanden geleden

Reactie op kimvheertum

Yesss! Hele strakke volle zware buik of ik nu wel of niet gegeten heb 🤷‍♀️ ...
Dit herken ik ook! Ik beweeg na het werk alsof ik 35 weken ben 😂 probeer zo weinig mogelijk mijn buikspieren aan te spannen want dat voelt echt onwennig en inderdaad heel gespannen!

2 maanden geleden

Reactie op jhzzee

Dit herken ik ook! Ik beweeg na het werk alsof ik 35 weken ben 😂 probeer z ...
Precies dit inderdaad ! Ik waggel dan ook meer 😂 Eerste keer zwanger dus hoop maar dat t veel vruchtwater is ofzo waar ie nog in kan groeien ipv dat ik richting 35 weken nog zo hard groei 😂