22 Reacties

6 maanden geleden

Ik raak misselijk en uitgeput van het weer

6 maanden geleden

En dan moet nog het echte werk komen. De maanden juni, juli , augustus en september

6 maanden geleden

Ik krijg het ook iedere nacht heel erg warm. Gelukkig is mijn man lekker koud dan knuffel ik hem en zo koel ik af :)

6 maanden geleden

Ik heb afgelopen weekend heel bewust niet te veel gedaan. Wel goed zonnestraaltjes gevangen, maar lekker relax met een boekje. 2 weken terug toen het ineens zo warm was te veel gedaan en 2 dagen last van gehad 😬

6 maanden geleden

Reactie op anom

Ik raak misselijk en uitgeput van het weer
Ik ook ik mag dan ook extra genieten van duizeligheid 😅

6 maanden geleden

Reactie op anom

En dan moet nog het echte werk komen. De maanden juni, juli , augustus en s ...
Ja nou dat dus. Dacht dat het alleen op het laatst zwaar zou zijn. Mijn werkgever vind namelijk dat dat eigenlijk nu niet kan.. dus was ff nieuwsgierig

6 maanden geleden

Ja zaterdag flauwgevallen. Ik gok door de warmte

6 maanden geleden

Ik kon sowieso de laatste jaren al minder goed tegen de warmte, dus kan best op zien tegen de zomer. Probeer het zo rustig mogelijk aan te doen. En anders zoek ik me wel ergens een zwembadje op, ga ik daar de hele dag in zitten 😅.

6 maanden geleden

Reactie op 71124

Ja nou dat dus. Dacht dat het alleen op het laatst zwaar zou zijn. Mijn wer ...
Het kan zeker wel hoor. Is ook te googlelen. Ik heb het zeker wel warmer sinds ik zwanger ben en ben nu 12 weken.

6 maanden geleden

Reactie op 71124

Ja nou dat dus. Dacht dat het alleen op het laatst zwaar zou zijn. Mijn wer ...
Elk lichaam is anders en iedereen reageert er anders op. Net zoals dat je werkgever zich ziek meld om een verstopte neus en jij werkt door met een verstopte neus en hoofdpijn. Pffff ben zelf wel echt benieuwd want reageer buiten een zwangerschap al slecht op warm weer hahaha

6 maanden geleden

Reactie op Yasje06

Ik ook ik mag dan ook extra genieten van duizeligheid 😅
Pas op dat je geen beroerte krijgt! Verschrikkelijk duizelig zijn en lage bloeddruk

6 maanden geleden

Reactie op anom

Pas op dat je geen beroerte krijgt! Verschrikkelijk duizelig zijn en lage b ...
Rustig aan doen en veel water drinken en misschien straks ook een badje in de tuin om steeds te kunnen afkoelen of een koude douche nemen

6 maanden geleden

Herkenbaar, ben op vakantie in Noorwegen (had begrepen dat het hier koeler zou zijn dan NL, maar de laatste dagen is het gewoon 25 graden ofzo?) en geen idee of het door de warmte is of het reizen zelf, maar pfoe wat ben ik elke dag misselijk! Ben er pas 2 dagen en ook echt 2 dagen ziek, vaak de hele ochtend en dan zo rond 2-3 knap ik een beetje op 😅 als dit door de warmte is dan wil ik de zomer in Nederland niet gaan meemaken 😔

6 maanden geleden

Reactie op anom

Elk lichaam is anders en iedereen reageert er anders op. Net zoals dat je w ...
Ja ik heb er dus sinds gisteren heel veel last van. Duizeligheid kortademig en heftig zweten

6 maanden geleden

Pff hou maar op, ik voel me verschrikkelijk! ‘s nachts heb ik het al zo warm sinds ik zwanger ben maar nu wordt ik ook regelmatig wakker badend in het zweet. De raket ijsjes vliegen erdoorheen. Ik heb ook een lage bloeddruk dus regelmatig het gevoel van mijn stokje te gaan. Ik zie enorm op tegen de zomer en verkas momenteel liever naar de Noordpool ofzo🥹

6 maanden geleden

Ja nu al veel last van. Traag, loom en heeeel veel zweten. “Angst” voor juni juli augustus met een dikke toeter🤯

6 maanden geleden

Reactie op Sosaev

Ja nu al veel last van. Traag, loom en heeeel veel zweten. “Angst” voor jun ...
Ja ik denk dat ik veel bij het zwembad te vinden ben onder de boom haha

6 maanden geleden

Voel me af en toe wel een "zeurkous" aangezien ik nog maar 14 weken ben haha

6 maanden geleden

Mijn jongste dochter is in november 2022 geboren. Nu dus weer in november uitgerekend van de derde dus ik weet nog hoe het bij mijn jongste was. Verschrikkelijk die zomer😂. Heb afgelopen dagen alleen maar binnen gezeten. We hebben airco in de woonkamer en slaapkamer dus dat scheelt wel. Denk dat ik niet veel buiten te vinden ben deze zomer 😂.

6 maanden geleden

Hier nog ze een. Ik ben sowieso al geen fan van alles boven de 22 graden maar ik merk nu ik zwanger ben (13.3) dat ik er nog meer moeite mee heb. Nog sneller duizelig en buiten adem en koortsig gevoel als je je warmte niet kwijt kunt.. en de zomer moet nog beginnen 🥲