20 Reacties

11 dagen geleden

Die van de IKEA! De HIMLAVALV

11 dagen geleden

Reactie op berg21

Die van de IKEA! De HIMLAVALV
Gezondheid....

11 dagen geleden

Hier ook fan van de ikea himlavalv. Al beste matras geweest. Ideaal bij spugen en doorlekken. Hoes eraf. Matras onder de douche en afspoelen. Daarna in de tuin en s'avonds is het droog en schoon.

11 dagen geleden

Reactie op Chibi24

Gezondheid....
??

11 dagen geleden

Heb er net 1 besteld bij de Wehkamp met 30% korting. 2 stuks om te vergelijken en 1 retour gestuurd. Denk dat je dat zelf het beste kunt testen wat je fijn lijkt..

11 dagen geleden

Ik vond het ook ontzettend lastig met zoveel keuze.. wij hebben uiteindelijk na wat ‘onderzoek’ op internet en advies inwinnen bij babywinkels gekozen voor de ‘Matras Ledikant + Topper ZZZOO 60x120 Airgo Panter’ 😊 We hebben hem inmiddels binnen en hij voelt goed! Maar heb er verder dus nog geen ervaring mee..

11 dagen geleden

Reactie op Chibi24

Gezondheid....
Sorry?

11 dagen geleden

Reactie op berg21

Sorry?
De naam van het matras... met veel fantasie klinkt de uitspraak alsof je niest

11 dagen geleden

Consumentenbond 2024 - Krummelur van de IKEA als beste koop - Zzzoo ABZ Airgosafe Koala inclusief topper als best getest

10 dagen geleden

Reactie op Chibi24

De naam van het matras... met veel fantasie klinkt de uitspraak alsof je ni ...
HAHAHAHAHA

10 dagen geleden

Heb ook een matrasje van de ikea 😁

10 dagen geleden

Ik heb voor de eerste er een van pretura flow ofzoiets. Ontzettend duur (vond ik), maar slaapt hij wel goed op en gaat langere tijd mee .. nu zwanger van tweede. Ben er nog niet uit of ik er nog zo een koop of toch voor een van de Ikea ga ..

10 dagen geleden

Reactie op berg21

Die van de IKEA! De HIMLAVALV
Deze heb ik ook

10 dagen geleden

Reactie op Lilly55_

Ik heb voor de eerste er een van pretura flow ofzoiets. Ontzettend duur (vo ...
Ik heb ook eentje van pretura gekocht. Omdat ik een meegroeibed heb gekocht kunnen wij er ook even mee doen. Matras voelt heerlijk aan. Was inderdaad wel prijzig.

10 dagen geleden

Wij hebben ook die van de ikea. Blijkt de beste uit de test. IKEA HIMLAVALV 3D

10 dagen geleden

Reactie op Jaad00

Wij hebben ook die van de ikea. Blijkt de beste uit de test. IKEA HIMLAVALV ...
Beste uit de test in 2021 😅

10 dagen geleden

Reactie op Lilly55_

Ik heb voor de eerste er een van pretura flow ofzoiets. Ontzettend duur (vo ...
Dat probleem heb ik ook haha , voor mijn eerste duurste van het duurste gekocht en nu denk ik tja .. ikea kan ook net zo goed zijn

10 dagen geleden

Hier ook team Himlavalv!👏