23 Reacties

één maand geleden

Bij mijn 1ste heb ik ook de ochtend na dat ik me gestript had, mijn slijmprop verloren, en vrijwel direct erna begonnen toen mijn weeën! Nu hebben ze dus gister mijn ontsluiting gecheckt, voelde echt als strippen 🙈 en vanmorgen verloor ik ook overduidelijk mijn slijmprop (zelfde als bij de 1ste) maar nu is niks begonnen vandaag… de hele dag heb ik in zenuwen en spanning geleefd 🥺

één maand geleden

Reactie op joyinaya

Bij mijn 1ste heb ik ook de ochtend na dat ik me gestript had, mijn slijmpr ...
Spannend blijft het altijd hé! Ik ben hem net een halfuurtje geleden verloren en heb wat lichte krampen...

één maand geleden

Reactie op AnoniemM27

Spannend blijft het altijd hé! Ik ben hem net een halfuurtje geleden verlor ...
Ooh spannend!! Hopelijk zet het door 🤍

één maand geleden

Bij mijn eerste verloor ik hem 3 dagen van te voren. En bij de 2de op de dag van de bevalling. En 3de ben ik hem niet verloren, geen idee eigelijks 😅

één maand geleden

Binnen 5 uur na het verliezen van mijn slijmprop ben ik bevallen 😅. Hier was de prop wel helemaal rood. Maar dat is bij iedereen anders.

één maand geleden

Hier duurde het ruim 2 weken na verliezen slijmprop tot de bevalling begon. Maar verloor deze zelf spontaan. Denk omdat je gestript bent dat dit wel veel vlotter kan gaan. Succes!!

één maand geleden

Ik ben zaterdag en gister een deel verloren (niet gestript) en er gebeurd bij mij op voorweeen na niks nog helaas

één maand geleden

Ik ben hem gister avond ook verloren met 39+2 dagen gister middag veel harde buiken en krampen gehad. Gister avond weer veel harde buiken. Maar zet niet door en is nu weer rustig 🙄🙄🥲

één maand geleden

Hier vanaf vannacht elke 10 minuten ongeveer wel serieuse krampen. Wel geprobeerd te slapen maar werd er zelfs wakker van...

één maand geleden

Vorige week maandag ben ik hem verloren. Precies zoals op de foto, maar net iets groter. Ik heb die aan de vsk laten zien, maar zij twijfelde of het een slijmprop was.. Niets gebeurd daarna, ondertussen 10 dagen verder

één maand geleden

Reactie op sueraya20

Ik ben hem gister avond ook verloren met 39+2 dagen gister middag veel hard ...
Frustrerend he 😓

één maand geleden

Reactie op joyinaya

Frustrerend he 😓
Ja echt heel erg🫣 geduld raakt op haha!

één maand geleden

Onze zoon verloor ik hem bij 35+4. Mijn vliezen braken bij 36 weken. Nu ben ik mijn slijmprop verloren bij 34+3 vandaag ben ik 35+5 weken zwanger wachtend op een keizersnede bij 37 weken. Ik verloor ze spontaan. Kan anders zijn nu je gestript bent.

één maand geleden

Ik ben om 14.30 weer gestript door de verloskundige. Dit keer wel wat bloedverlies na het strippen. Dat had ik eergisteren niet. 😁😁

één maand geleden

Ik vind het er niet perse uitzien als de slijmprop. Bij mij zag het er bij de eerste anders (dikker + taaier) uit. Hoop voor jou van wel🙏🏻

één maand geleden

Reactie op AnoniemM27

Ik ben om 14.30 weer gestript door de verloskundige. Dit keer wel wat bloed ...
Deed het pijn?🥺

één maand geleden

Reactie op Flower221

Ik vind het er niet perse uitzien als de slijmprop. Bij mij zag het er bij ...
Dit was ook echt taai en dik, zat ook nog een stuk in me inlegkruisje.

één maand geleden

Reactie op joyinaya

Deed het pijn?🥺
Pijn niet echt, is meer een beetje een vervelens gevoel.

24 dagen geleden

Hoe gaat het nu?

24 dagen geleden

Reactie op Manu26

Hoe gaat het nu?
Wat lief dat je het vraagt, kleine meid zit wel goed binnen geloof ik haha. Gisteren wel echt 100% zeker me slijmprop verloren. Was beetje bruinig met een helder rood lijntje bloed. Is een beetje onsmakelijk dus weet niet of ik een foto kan plaatsen haha.