23 Reacties
één maand geleden
Bij mijn 1ste heb ik ook de ochtend na dat ik me gestript had, mijn slijmprop verloren, en vrijwel direct erna begonnen toen mijn weeën!
Nu hebben ze dus gister mijn ontsluiting gecheckt, voelde echt als strippen 🙈 en vanmorgen verloor ik ook overduidelijk mijn slijmprop (zelfde als bij de 1ste) maar nu is niks begonnen vandaag… de hele dag heb ik in zenuwen en spanning geleefd 🥺
één maand geleden
Reactie op joyinaya
Bij mijn 1ste heb ik ook de ochtend na dat ik me gestript had, mijn slijmpr ...
Spannend blijft het altijd hé! Ik ben hem net een halfuurtje geleden verloren en heb wat lichte krampen...
één maand geleden
Binnen 5 uur na het verliezen van mijn slijmprop ben ik bevallen 😅. Hier was de prop wel helemaal rood. Maar dat is bij iedereen anders.
één maand geleden
Hier vanaf vannacht elke 10 minuten ongeveer wel serieuse krampen. Wel geprobeerd te slapen maar werd er zelfs wakker van...
één maand geleden
Ik ben om 14.30 weer gestript door de verloskundige. Dit keer wel wat bloedverlies na het strippen. Dat had ik eergisteren niet. 😁😁
één maand geleden
Reactie op Flower221
Ik vind het er niet perse uitzien als de slijmprop. Bij mij zag het er bij ...
Dit was ook echt taai en dik, zat ook nog een stuk in me inlegkruisje.
één maand geleden
Reactie op joyinaya
Deed het pijn?🥺
Pijn niet echt, is meer een beetje een vervelens gevoel.
24 dagen geleden
Reactie op Manu26
Hoe gaat het nu?
Wat lief dat je het vraagt, kleine meid zit wel goed binnen geloof ik haha. Gisteren wel echt 100% zeker me slijmprop verloren. Was beetje bruinig met een helder rood lijntje bloed. Is een beetje onsmakelijk dus weet niet of ik een foto kan plaatsen haha.