16 Reacties
2 jaar geleden
Ik zelf geen leugentje hoeven zeggen omdat we het al aan de familie verteld hebben, vandaag 7+2
Bewuste keuze om het gelijk te vertellen.
Maar even een vraag als je alcohol bakt dan verdampt de alcohol toch, het percentage bedoel ik?
Of gaat de likeur er als siroop overheen?
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op melissa0912
Ik zelf geen leugentje hoeven zeggen omdat we het al aan de familie verteld ...
Alcohol verdampt sowieso niet volledig. Zelfs niet in een stoofgerecht als deze uren opstaat. Laat staan in een pannekoek die kort gebakken wordt.
Hier nog geen leugentjes hoeven vertellen maar weten het ook pas 2 dagen 🤭
2 jaar geleden
Reactie op Maan14
Morgen eten we sushi bij m’n schoonmoeder (ik natuurlijk niet) maar wat wel ...
Is er geen sushi zonder rauwe vis? Ik ging vorige week uiteten met familie bij een sushi restaurant, alleen genomen wat mocht. Volgens mij niemand wat opgevallen🤪 Alleen de wijn moest ik laten staan, misschien dat dat wel opviel😂
2 jaar geleden
Vandaag hadden we paastaart waar advocaat doorheen zat ( ik deelde deze met mijn dochter van 2) ik flipte hem een beetje toen ik doorhad dat er advocaat doorheen zat want wie geeft zijn kind nu alcohol? 🤣
Vervolgens heb ik niks meer genomen en mijn dochter alles op gesmuld. Volgens mijn man zat er 0.01 procent in en viel het wel mee maar dit voelde niet fijn
Taart was bij mijn schoonouders want die weten nog van niks ( ben 7 weken)
Ik doe nog alsof ik rook en sta random buiten ( ben braaf gestopt)
En ik drink liters koffie ahum gooi het weg
2 jaar geleden
Reactie op SnnevL
Is er geen sushi zonder rauwe vis? Ik ging vorige week uiteten met familie ...
Ik durf het sowieso niet, waar wij het halen wordt het voor je neus klaar gemaakt en zit de beste man aan de rauwe vis dus dit zal ook in aanraking komen met de overige sushi, helaas 🥲
2 jaar geleden
Vandaag over een stedentripje met mijn schoonzussen. Afgelopen jaren nooit van gekomen; zwanger, borstvoeding etc. Ooh zegt een schoonzus; kan nu wel een keer, jongste is nu 2, of ben je soms weer zwanger? Heb glashard nee gezegd. Ik denk wel dat dit leugentje me vergeven gaat worden😂
2 jaar geleden
Mijn collega weet dat wij graag een kindje willen en is heel oplettend. Normaal drink ik altijd koffie in mijn pauzes. Als ik met haar werk zet ik altijd braaf koffie voor mijzelf en probeer het dan aan het eind van mijn pauze ongezien weg te gooien in de gootsteen.
Vorige week een weekend in een huisje met vrienden. Ik had mijn leugen al klaar, maar volgens mij heeft niemand doorgehad dat ik geen alcohol dronk.
2 jaar geleden
Reactie op kristab88
Dat ik de pasgeboren lammetjes eerder al bekeken had :P
Whyy?? Ik vraag dit even want mn schoonouders wonen op een boerderij met veel soorten vee.
2 jaar geleden
Werd gevraagd om mee te gaan naar een concert eind juni door mijn zusje en zwager. Heb eerst gezegd dat we wel mee wilden en dat ik kon die datum, maat dat ik nog even moest overleggen met mijn man. Daarna terug geappt nou hij kan maar oepsie ik kan zelf niet, heb dan een vrijgezellenfeestje die ik nog niet in mijn agenda had staan🤭 Ben echt blij dat ze het op de app hebben gevraagd ipv "live" haha, ik kan zo slecht liegen. (Wij willen niet naar het concert ivm mogelijke gehoorschade voor de baby)
2 jaar geleden
Met een stralende lach verteld dat mijn menstruatie inderdaad was doorgekomen bij de start van de Ramadan (ik ben zelf geen moslim maar zou een paar dagen met een collega mee gaan doen) en dat ik eigenlijk mijn hele belofte van mee doen niet meer kon waar maken omdat ik het écht heel moeilijk vind om niet te kunnen drinken en eten overdag (voor ik zwanger werd deed ik aan intermitterend fasting dus goed, daar is niks van waar 🤭).