14 Reacties

één maand geleden

Wij hebben een super-oma en super-opa! 😉

één maand geleden

Wij gebruiken "opa-opa" en "oma-oma" 😬

één maand geleden

Reactie op Truusvdv123

Wij hebben een super-oma en super-opa! 😉
Oh heb ik ook al eens gehoord lijkt me ook wel leuk! Over en groot word ook wel vaak voor een naam gezet wat ik ook wel leuk vind! En oud en oer worden er ook vaak voor gezet maar dat zal ze niet fijn vinden 😅 dus we gaan lief zijn 😊

één maand geleden

Mijn vriend is Engels en overgrootmoeder blijft de Engelse naam voor oma houden: Nan. Misschien is er nog een leuke term in een andere taal voor jullie?jullie hebben er al zoveel gebruikt eigenlijk maar wie weet! En een vriendin van mij noemt haar overgrootmoeder Grootje, vind ik ook heel leuk klinken.

één maand geleden

Bomma

één maand geleden

Mijn oma wil door de kleine straks oma’tje genoemd worden hahaha

één maand geleden

Ik had vroeger 2 overgrootoma's een kleine en een grote. Dus wat werd grote oma en kleine oma 😂😂😂 Heeft ze iets kenmerkends wat leuk is? Ik had ook een oma Flat, die woonde in een flat 😂🫠 Neutraal maar wel duidelijk hahaha

één maand geleden

Ons zoontje noemt mijn mama 'bonnie', vind het wel schattig!

één maand geleden

Reactie op TWBD

Bomma
Ja dat gaat ze niet leuk vinden van mamie naar bomma 😅 zal ze haar heel oud voelen 😄

één maand geleden

Reactie op kimvheertum

Ik had vroeger 2 overgrootoma's een kleine en een grote. Dus wat werd grote ...
Ja ze heeft een appartement in Blankenberge dus oma zeetje zou wel kunnen

één maand geleden

Reactie op Eva F

Ons zoontje noemt mijn mama 'bonnie', vind het wel schattig!
Is inderdaad ook een leuke mogelijkheid 😄 ga een lijstje bijhouden om voor te leggen kan ze dan zelf kiezen 😁

één maand geleden

Mijn kinderen noemen mijn oma gewoon oma oma. Mijn moeder en oma komen vaak ook altijd samen langs en dan hoor je de kids ook zeggen Owh oma oma en oma zijn hier. Mijn dochtertje heeft haar zelf die naam gegeven en nu neemt de rest het over 😂

één maand geleden

Reactie op L.Cats

Mijn kinderen noemen mijn oma gewoon oma oma. Mijn moeder en oma komen vaak ...
Dit! Mijn opa (dus mijn dochters overgrootvader) was opa-opa voor haar.

één maand geleden

Hier ook een super oma en een super opa