21 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Eva F
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap geleefd in broeken van de Costes. Z ...
Nog bepaalde broeken? Ben benieuwd! En dan je eigen maat of maatje groter?
7 maanden geleden
Ik zag wel fijne travel zwangerschapsbroeken van Studio Anneloes. Die zien er ook top uit.
7 maanden geleden
Ik draag flared broeken van ambika. Droeg ze al voor m’n zwangerschap en zijn ook lekker hoog dus kunnen nog een tijdje mee ook 😊
7 maanden geleden
Reactie op Wenteleefje
Nog bepaalde broeken? Ben benieuwd! En dan je eigen maat of maatje groter?
Ik heb tijdens mijn eerste en tweede trimester mijn eigen maat gedragen (en mijn buik was gewoon gemiddeld groot), maar voor mijn derde trimester toch een maatje groter besteld. Daarnaast droeg ik ook vaak jeansbroeken van h&m (zwangerschapscollectie), leggings met truien en wollen kleedjes (was hoogzwanger in de winter). Nu voor de zomer ga ik vooral lange aanspannende rokken en leuke kleedjes kopen denk ik!
7 maanden geleden
Reactie op Eva F
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap geleefd in broeken van de Costes. Z ...
Ik heb daar pas een hele mooie legging gekocht, flared, kan ik zeker nog wel even mee vooruit. Wel jammer dat hij volledig synthetisch is, daar kan ik in de zwangerschap toch wat minder goed tegen.
Heb ik pech met dit model of zijn ze allemaal synthetisch?
7 maanden geleden
Ik ga dit weekend ook kijken voor een broek 😂 ben morgen 11 weken en op één broek na zit niks echt lekker rondom mijn baarmoeder. Wil niet altijd maar met 1 broek rondlopen, dus tijd om te shoppen 😂 ga kijken bij de h&m, c&a en Primark. Online leek het aanbod goed, dus hopelijk in de winkels ook 🤞
7 maanden geleden
Reactie op mermaidmommy
Ik ga dit weekend ook kijken voor een broek 😂 ben morgen 11 weken en op éé ...
Dit dus 😂. Heb gisteren nog een extra normale travelstof broek gehaald. Heb ik nu in ieder geval 2 broeken die lekker zitten (allebei travelstof). Na de NIPT ga ik van studio anneloes 2 zwangerschapsbroeken aanschaffen. Die kan je daarna ook nog aan en kan je nu lekker in groeien 😜
6 maanden geleden
Ik loop al de hele dag met een elastiekje 😂
Vorig jaar al mn zwangerschapskleding weg gedaan met het idee dat ik nooooooooit een 3e zou willen. Ik vervloek mijzelf nu 😂
6 maanden geleden
Ik heb gister bij de h&m een spijkerbroek gehaald met zo'n buik stukje eraan. Als ik hem na een tijdje dragen nog steeds goed vind zitten ga ik nog een andere kleur aanschaffen. Voor nu is eentje wel even genoeg. Heb ook nog veel kleding vroeger in te grote maten gekocht en dat werkt voor nu ook haha.
6 maanden geleden
Reactie op mermaidmommy
Ik heb gister bij de h&m een spijkerbroek gehaald met zo'n buik stukje ...
Ik heb bij beide vorige zwangerschappen tot 9 maanden met de broeken van de h&m gelopen. Alleen bij een volgende zwangerschap is de rek wel minder hihi