112 Reacties

8 maanden geleden

Bij ons eerste kindje (geboren maart 2021) hebben we de volgende dingen gedaan: - speelgoedvliegtuigje met eraan vast een banner ‘wij zijn in verwachting’ (m’n moeder is gek op vliegtuigen kijken haha) - 2x een fles wijn met verschillende kaartjes eraan. De ‘I can’t drink this but you can & ‘1+1=3 - een vogeltjesbeels, met een papieren rolletje ‘ a little Bird told me you are going to be a great grandma - bordje voor opa: opa’s werkplaats - fotolijstje met het bekende gedichtje (ik ben er nu nog niet maar mag ik in dit lijstje als ik geboren ben) Dit jaar gaan we ons zoontje een zelf bedrukt spijkerjasje met big brother bear laten dragen (z’n naam is Kynai van de film brother bear) en kijken we of mensen het snappen. En iets van een box met chocolaatjes/donuts dat ‘mama niet de enige wil zijn die straks met een dikke buik rond loopt oid’ - boekje laten maken van Kynai wordt een grote broer Verder nog wel meer ideeen maar nog niet in proces. Heel veel plezier met het bedenken van! Vind je gelukskoekjes idee trouwens echt geweldig leuk! 🥰

8 maanden geleden

Reactie op blond

Wij denken er over na om het met Pasen aan onze familie te vertellen we wil ...
Heel leuk!

8 maanden geleden

Reactie op Nootje90

Allereerst: ik ben zó blij dat ik me heb kunnen aanmelden bij een geboortec ...
De plant staat er al klaar voor 😁🥰

8 maanden geleden

Gekke vraag haha. Ik was helemaal geinfluenced door je gelukskoekjes haha dus ging al eens googlen maar kon het nergens vinden om dit te laten maken. Jij wel toevallig iets gevonden? Ik kon alleen vinden per 300 stuks. Zoveel mensen is miss overdreven hahaha.

8 maanden geleden

Ik zou het zelf ook heel leuk vinden om het gewoon mijn neefje in te fluisteren en dat hij dan opeens mag roepen als we zitten te eten: tantie heeft een baby in de buik. Denk dat iedereen dit geweldig vind maar denk dat hij dit dan blijft roepen haha... En aangezien we het nog veel mensen zelf willen vertellen.

8 maanden geleden

Reactie op Danniekk

Ik zou het zelf ook heel leuk vinden om het gewoon mijn neefje in te fluist ...
Ik heb dat idee ook voor bij mijn ene zus😂

8 maanden geleden

Wij hebben gister deze bandana gekocht voor onze hond 🥰 We hebben onze echo op 21 maart (dan 7+2 weken). Tijdens het paasweekend gaan we naar de ardennen met mijn ouders, we willen onze hond zo het huisje in laten rennen. Op Paasmaandag is het brunch bij de schoonouders, dus de hond ook zo laten binnenkomen 🥰🥰

8 maanden geleden

Reactie op Valerryyx

Wij gaan zondag bij m’n schoonouders eten en geven deze fles dan.
Super leuk! Waar heb je dat etiket van?😊

8 maanden geleden

Reactie op Kindjenovember

Super leuk! Waar heb je dat etiket van?😊
Je reageerde niet op mijn reactie, maar wij hebben ook wijn etiketten laten maken bij Made For Moments. Hopelijk heb je er wat aan ;-)

8 maanden geleden

Wij hebben de echo pas 27 maart, dus dat weekend erop is het Pasen. Zit eraan te denken om een mandje of schaaltje te kopen en daar roze en blauwe paaseitjes op te leggen met een speentje erin en dan ‘iets langsbrengen voor de Pasen’ 🐣

8 maanden geleden

Reactie op Nootje90

De plant staat er al klaar voor 😁🥰
Deze is wel echt super! Heb hem doorgestuurd naar manlief🙏🏻

8 maanden geleden

Reactie op Danniekk

Gekke vraag haha. Ik was helemaal geinfluenced door je gelukskoekjes haha d ...
Nee ik had een makkelijk recept gevonden om ze zelf te maken! En denk dat het ook wel mogelijk is om gewoon zelf bij de toko te kopen en dan met een pincet de oude tekst eruit halen en de nieuwe erin 😊

8 maanden geleden

Reactie op EMBO

Wij hebben gister deze bandana gekocht voor onze hond 🥰 We hebben onze ec ...
Super leuk waar heb je deze vandaan?🤩

8 maanden geleden

Reactie op Glam1234

Super leuk waar heb je deze vandaan?🤩
Het is deze! ☺️ https://www.monsieurbeaux.be/product/best-friend-coming-soon-hondenbandana/

8 maanden geleden

Reactie op EMBO

Het is deze! ☺️ https://www.monsieurbeaux.be/product/best-friend-coming-so ...
Leuk!! Wij hebben net deze besteld 🥰 nu nog hopen op een goede echo!

8 maanden geleden

Wij hebben dit etiket besteld bij Made for moments, het goud is goudfolie, heel mooi! Ik vind roze en blauwe paaseitjes ook erg leuk, of iets met kuikentjes 🐣

8 maanden geleden

Mijn zus heeft het vandaag geraden😅 dus plan wat ik had voor mijn zussen is de deur uit, als volgende week alles goed blijkt te zijn bij de echo wil ik die zaterdag (23ste) op visite bij die zus en dan komt mn andere zus van verder weg ook en wil ik hapjes meenemen met blauwe en roze muisjes en dan maar zien als ze hem snapt😅 dan zijn mijn 2 nichtjes en neefje ook aanwezig dus vooral benieuwd na hun reactie

8 maanden geleden

Ik heb deze besteld en hier doe ik dan een romper in met jullie worden opa en oma.

8 maanden geleden

Reactie op Nootje90

Allereerst: ik ben zó blij dat ik me heb kunnen aanmelden bij een geboortec ...
Waar heb je je aangemeld voor deze geboorteclub? Ik ben ook in november uitgerekend ☺️

8 maanden geleden

Reactie op Bellaa91

Waar heb je je aangemeld voor deze geboorteclub? Ik ben ook in november uit ...
Is dit niet al de geboorteclub? We zijn als het goed is allemaal uitgerekend in november :)