112 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Rosa1990
Super leuk idee om eieren roze en blauw te verven! Kwam dit tegen bij de ac ...
Ooh zoiets had mijn moeder vroeger voor ons met Pasen! Dan kookten we eieren en mochten we er een tabletje bij doen.
Gevalletje nostalgie voor mij dit 🥹 super leuk!
8 maanden geleden
Reactie op ClaudiaMC
Ik heb dit shirt (maar dan voor vrouwen) en doe die aan als we 14 april mn ...
Super leuk!! 🤩
8 maanden geleden
ik heb gisteren mijn partner verteld door deze op tafel te leggen en hem een doosje met erwten te geven (zo groot is de baby nu). Echt een leuk emotioneel moment gehad🤍
8 maanden geleden
Groot chocolade ei bij de HEMA besteld. Deze ga ik open snijden en de echo er in doen en dan weer een kant van het ei smelten door een brander en het dan weer op elkaar ‘plakken’
8 maanden geleden
Mijn vriend en ik wilden het ook een beetje subtiel aanpakken, aangezien we eigenlijk nooit echt met cadeau's aankomen. Nu hebben wij net een huis gekocht en krijgen eind mei de sleutel. We zijn druk bezig met het bedenken van de inrichting en met maken van moodboards.
In het paasweekend gaan we onze ouders onze nieuwe ideeën over de inrichting laten zien, waar dan natuurlijk ineens een babykamer op te vinden is!
Aan mijn broertjes en zusjes willen we het ook vertellen in het paasweekend. Met ons gezin brunchen we ieder jaar lekker uitgebreid, met wat cava erbij 😂. Dus mijn plan is om een flesje cava zelf mee te nemen en hier een etiket op te plakken dat vertelt dat mijn vriend en ik in november ons eerste kindje verwachten. Ik kijk er enorm naar uit om het te vertellen, vooral omdat mijn zusje twee weken terug bevallen is en ik in hetzelfde jaar dus ook een kindje krijg!
8 maanden geleden
Dochterlief krijgt komende week deze barbie set.
Hopen dat ze het begrijpt met 5 jaar🥰
Dan kunnen we het zondag aan beide gezinnen vertellen, want mijn buik is alsof ik al vier mnd zwanger ben. Kan het niet meer verbergen😩
8 maanden geleden
Reactie op babymel111
ik heb gisteren mijn partner verteld door deze op tafel te leggen en hem ee ...
Wat een leuk idee!!
8 maanden geleden
Oh Jeetje wat een reacties al! Vertellen jullie het allemaal pas bij 12 weken?
Ik denk dat ik dat echt niet vol ga houden voor familie en vrienden die dichtbij staan.
Ik denk dat we het bekent gaan maken met schoentjes. Heel cliche maar ik ben echt sneaker verslaafd dus past wel echt bij ons.
8 maanden geleden
Reactie op Kleijne1992
Oh Jeetje wat een reacties al! Vertellen jullie het allemaal pas bij 12 wek ...
Nee hoor, ik vertel het in het paasweekend. Ik heb dan de eerste echo nog niet gehad, maar vind dit weekend een mooi weekend om het aan familie te vertellen omdat we dan samen zijn. Daarnaast, mocht er toch iets mis gaan of zijn, wil ik gewoon dat ik dit kan delen met de mensen die dicht bij mij staan.
8 maanden geleden
Reactie op ilse240024
Nee hoor, ik vertel het in het paasweekend. Ik heb dan de eerste echo nog n ...
Oke goed om te horen! Heel veel plezier met het vertellen!