23 Reacties

6 maanden geleden

Mijn man vroeg er vanmorgen na en ik kon er eerlijk gezegd niet echt antwoord op geven. Ik werd zelfs een beetje boos, ik ben constant oververmoeid en misselijk (niet overgeven). Alsof je zin hebt als je ziek bent. Maar hij probeert ook niet echt moves te maken, ook al had ik hem aangegeven dat ik dat nodig had. Hij gaat er gewoon vanuit dat ik op hem duik als hij mij 1 keer aanraakt (niet perse intiem). Ik ben morgen 11 weken.

6 maanden geleden

Morgen ben ik 12 weken en hier gaat het er ongeveer hetzelfde aan toe. Zelf heb ik er de puf niet voor om ‘de move’ te maken, maar dat wil niet zeggen dat ik er helemaal niet op zit te wachten. Die discussie heb ik ook al met mijn vriend gehad, maar dit zorgt niet echt voor meer begrip of meer moves vanuit hem.

6 maanden geleden

Ik ben zwanger geworden met behulp van een donor, dus geen partner hier. Mijn libido is niet echt aanwezig 😅. En als het wel zo is heb ik de satisfyer in m'n nachtkastje. Maar tot nu toe maar 2 keer gebruikt. Ik ben nu 11 weken zwanger. Zou trouwens ook niet weten wat ik moet doen als mijn libido wel hoger wordt 😂.

6 maanden geleden

Die van mij is nog ver te zoeken sinds ik zwanger ben. Nog niet weer intiem geweest ook.. heb me zo slecht gevoeld, inmiddels niet meer gelukkig. Maar kan de sigaretten/rook geur van de man niet verdragen, vind hem zo stinken.. 🤢 hopelijk komt dat nog goed.. haha

6 maanden geleden

Ik heb altijd een vrij hoog libido gehad die nu een heel stuk minder is met name doordat ik mij al weken ziek voel. Ondanks dat zijn er wel momenten geweest waarop ik me wat beter voelde en dus ook zin had. Wij hebben inmiddels 2x sex gehad maar dat is wel minder dan voor de zwangerschap. Mijn man heeft niet zo'n hoog libido dus dat komt nu wel goed uit. Ik ben vandaag precies 13 weken en heb al wat vaker zin maar simpelweg geen energie.

6 maanden geleden

Reactie op Mama18100

Die van mij is nog ver te zoeken sinds ik zwanger ben. Nog niet weer intiem ...
Dat van die sigaretten geur heb ik ook extreem, dus spontane sex en andere vormen van intimiteit zitten er nu niet in, wat ik jammer vind. Ik heb ook een soort huidhonger hierdoor.

6 maanden geleden

Heeel stuk minder het 1e trimester, zit nu op 14 weken en het begint terug te komen. Denk dat het vooral helpt dat ik minder vermoeid ben. Ik moest ook echt wennen aan veranderd lichaam en het idee van seks terwijl er een baby in mn buik groeit, het voelt toch een beetje alsof mijn lichaam nu andere doelen dient. Dus dat was ook nog een mentale drempel die ik over moest. Nu ik meer energie heb voel ik me ook vaker wat sexyer dan in het 1e trimester. Het schommelt nogal dus!

6 maanden geleden

Hier is het hélemaal weg😂 Maar herken dit ook van mijn eerste zwangerschap. Toen kwam het pas na de bevalling terug.. In de zwangerschap vond ik élke aanraking vervelend en werd ik al gek als ie alleen mijn kant op ademde😂Maar duidelijk toch goed gekomen aangezien ik nu voor de 3ex (1 miskraam tussendoor) zwanger ben🤭 Buiten zwangerschappen om heb ik een vrij hoog libido, dus was bij de eerste zwangerschap wel wennen voor mn man. Maar hij pakte het heel lief op en had er alle begrip voor! Nu bij deze zwangerschap heeft ie alvast in zijn hoofd dat het weer zo zal gaan, dan zal het in iedergeval niet tegenvallen😂

6 maanden geleden

Haha ik schrijf net in het algemene topic Dat ik dus echt 0 zin heb. Zelfs aanrakingen en kussen vind ik vreselijk. Vind echt heel zielig voor m’n man, maar voorheen was m’n libido mega hoog het liefst meerdere keren per week. Nu vlucht ik soms met een ‘ ik ga vast slapen’ naar boven. Echt erg maar wil niet elke keer direct afwijzen. Maar herken me totaal niet . Heb dit de andere zwangerschappen nooit gehad . Als die maar kijkt dan denk ik al ‘run’ hij weet het en zegt het te begrijpen maar soms merk ik echt dat hij er moeite mee heeft. Normaal droeg ik zelfs af en toe zijn parfum zo lekker vind ik die. Nu verstop ik het flesje in de hoop dat hij het niet opdoe zo erg vind ik het stinken. Ik baal er wel van dat het dit keer zo ga want erg gezellig wordt het er niet van in huis. De keren dat ik probeer intiem te zijn lukt het gewoon niet om opgewonden te worden of iets. Dus ik duim hard dat dit nog weg trek.

6 maanden geleden

Reactie op First Time Mommy88

Ik heb altijd een vrij hoog libido gehad die nu een heel stuk minder is met ...
Dit vat mijn situatie ook wel samen 😂

6 maanden geleden

Net als bij de vorige zwangerschap is mijn libido flink gedaald, niet compleet weg. Vorige keer kwam dat pas een paar maanden na de bevalling weer een beetje terug. 😅

6 maanden geleden

Hier ook ff op een lager pitje! Maar wel veel behoefte aan intimiteit. Gelukkig heeft mijn vriend hetzelfde. We knuffelen dus heel veel (deden we daarvoor ook), maar hebben flink minder seks. Vandaag 12 weken en hoop dat het wel weer terugkomt in het tweede trimester 😌

6 maanden geleden

Ik heb altijd wel hoog libido gehad. Vanaf 6 weken was ik veel misselijk en was het iets wat minder. Maar sinds dat weg is… hebben we elke dag wel vorm van intimiteit. Nu heb ik amper nog buikje dus daar geniet ik nog maar even van.

6 maanden geleden

Ik merk eigenlijk niet echt verschil in mijn libido 😅 niet extreem hoog, maar heb wel echt regelmatig zin en volgens mij is dat ongeveer hetzelfde als pre-zwanger

6 maanden geleden

Welk libido? 🤣🤣🤣

6 maanden geleden

Reactie op linda1404

Welk libido? 🤣🤣🤣
Oooh zo herkenbaar! Mijn libido is continu laag geweest sinds ik zwanger ben. Merk dat ik het knuffelen enzo ontzettend fijn vind maar meer hoeft van mij niet. Ik denk er zelf ook gewoon écht niet aan tot mijn partner het laat merken, zegt of aangeeft. Dan denk ik echt oohja dat vind ik normaal leuk en fijn, vergeet het gewoon 😂

6 maanden geleden

Reactie op linda1404

Welk libido? 🤣🤣🤣
Precies dit. Mijn libido is non existent momenteel. Mn lieve vriend heeft er al het respect voor gelukkig al heb ik soms zoiets van ga er gewoon even overheen, jij moet ook aan je trekken komen. Maar dat wilt hij dan niet. Maar het maakt niet uit hoeveel moeite ik doe om zin te krijgen oid, de zin is er gewoon compleet niet 🫠

6 maanden geleden

Geen denderend libido maar vind dat ook niet goed. Veel van mijn energie gaat naar de baby. Ik probeer er echter wel rekening mee te houden dat mijn man ook liefde en aanraking nodig heeft en heb gekeken op welk moment ik me het best voel en we rust hebben. Dit is voor ons na het avondeten, zodra onze oudste op bed ligt. Dan gaan wij ook op bed liggen om te knuffelen (zonder kleding want dat maakt het veel prettiger) en als we daar beiden zin in hebben meer. Op die manier zorg je wel dat de fysieke verbinding blijft en dit werkt voor ons ook emotioneel door. Succes!

6 maanden geleden

Goed = erg

6 maanden geleden

Eerste 3 maanden helemaal weg, komt nu langzaam terug.. ben vandaag 13 weken