8 Reacties

één maand geleden

Ik weet niet of je met rusten juist op je rug gaat liggen? Want dan kun je juist een bepaalde ader afknellen en je dus niet lekker gaan voelen (de klachten die je nu omschrijft).. mocht je dat doen probeer eens op je zij te gaan liggen ipv op je rug! Hopelijk gaat het snel weer over!

één maand geleden

Heel herkenbaar, ben er de laatste dagen flink mee aan het worstelen. Zaterdagochtend nét niet flauwgevallen en sindsdien iedere ochtend een akelig moment gehad. Ik weet bijna zeker dat het bij mij door een lage bloeddruk komt. Ik zit steeds rond de 85/50. Ik denk dat er in mijn geval na het ontbijt meer bloed naar m’n maag-darmstelsel gaat en dat dat in combinatie met de warmte niet bevorderlijk is voor hoe ik me voel. Ik voel het dan ook vaak pas op een moment van rust na het klaarmaken. Misschien herken je je in mijn verhaal, maar misschien heeft het voor jou een heel andere reden. Ik ben nu 26+1 en jij?

één maand geleden

Reactie op tuliptree

Heel herkenbaar, ben er de laatste dagen flink mee aan het worstelen. Zater ...
Thanks voor je reactie! Bij mij zit er (vooralsnog) geen patroon in. Toevallig had ik hier gister weer last van en ik voel me momenteel nog niet helemaal 100%. Niet zo heftig zoals gister maar ik voel me nog wat licht in m’n hoofd. Ik ben nu 27+2!

één maand geleden

Reactie op Jet/

Ik weet niet of je met rusten juist op je rug gaat liggen? Want dan kun je ...
Dankjewel voor je reactie! Zal er eens op gaan letten! 😊

één maand geleden

Ik heb hier ook last van. Tot nu toe ook 2x gehad, dat ik eigenlijk moest rijden. En mn man het gelukkig over kon nemen. Ik heb hier vroeger ook veel last van gehad, omdat ik last had van lage bloeddruk. Al is mn bloedruk nu niet zo laag, merk ik met dit warme weer dat ik er meer last van heb. Goed drinken en wat extra zout (cup a soup bijv.) Helpt wel.

één maand geleden

Ik herken het ook wel een beetje, alleen had ik het niet perse alleen op momenten dat ik rust pakte.. voor mij bleek het te komen door een laag ferritine (niet hb! Die was prima) en lijkt het nu met ijzerpillen beter. Evt nog een optie om te laten controleren?

één maand geleden

Ik zou je verloskundige of gynaecoloog even vragen. Zij kennen je beter en kunnen beter inschatten wat het kan zijn .

één maand geleden

Herkenbaar! Bij mij wat het inderdaad lage bloeddruk. Niet veel aan te doen helaas. Alleen rustig opstaan etc. Door de warmte kan het zijn dat je aders wat uitzetten waardoor je bloeddruk lager wordt en je er 'extra' last van krijgt. Maar check het vooral voor jezelf, dit is puur de ervaring die ik heb 🫶😊