16 Reacties

7 dagen geleden

De lies is onderdeel van het bekkengebied. Ik heb last van mijn bekken o.a. in de liezen.

7 dagen geleden

Hier ook, al een tijdje. Ik ben 31w en 4 dgn

7 dagen geleden

Heb het vooral als ik veel in bed lig. Met wat lopen en zitten heb ik er geen last van (helaas dan vaak wel weer rond mijn rug en bilspier 😅)

7 dagen geleden

Ja hier ook al een aantal weken. Wat mij helpt is wekelijks naar de fysio om het los te masseren en de oefeningen dagelijks doen die ze meegeven.

7 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Heb het vooral als ik veel in bed lig. Met wat lopen en zitten heb ik er ge ...
Ik heb dus ook erg last van mijn bilspieren gehad tijdens het lopen en zitten. Het is nu weg door de fysio, misschien een ideetje voor je

7 dagen geleden

Reactie op Baby2nov

Ik heb dus ook erg last van mijn bilspieren gehad tijdens het lopen en zit ...
Ja, ik ga binnenkort een afspraak maken 😂 is wel tijd.

7 dagen geleden

Ik heb sinds deze week ook echt last hiervan. Met name bij opstaan en gaan zitten

7 dagen geleden

Reactie op RdenBosch

Ja hier ook al een aantal weken. Wat mij helpt is wekelijks naar de fysio o ...
Is het dan gewoon op je rug dat ze masseren? Mijn liezen doen echt veel pijn

7 dagen geleden

Ik heb het sinds vandaag heel erg. Kan amper lopen van de pijn 😭

7 dagen geleden

Ik heb het ook sinds vorige week.. Nu 29+5. Vooral tijdens het lopen en op staan. Ik ben bekkenpijn aan de achterkant gewend, maar vind deze ook wel heftig hoor 😑

7 dagen geleden

Hier precies hetzelfde... Ben nu 32+5, sinds paar weken bekkenklachten en sinds deze week de linker lies echt extreeeeeem.

7 dagen geleden

Ik heb het ook heel erg in mijn liezen, ben nu 31w. Met zwemmen voelde ik zoveel verlichting maarja er komt een moment dat je het water weer uit moet🫠

7 dagen geleden

Reactie op Roce

Ik heb het sinds vandaag heel erg. Kan amper lopen van de pijn 😭
Ja exact!!!!!!

7 dagen geleden

Ik heb dit sinds vandaag ook, wat een rot pijn 😅! Voel het alleen in mijn linker lies en heb het vooral tijdens het lopen. Als ik eenmaal zit is er niks aan de hand.

6 dagen geleden

Reactie op Felfel93

Is het dan gewoon op je rug dat ze masseren? Mijn liezen doen echt veel pij ...
Nee ze masseren echt je liezen, dus tussen je benen. Doet best zeer, maar paar dagen erna merk je direct verschil. Ook yoga helpt enorm!

6 dagen geleden

Ik heb dit al best een tijdje aan 1 kant. Ik moet goed mijn onderste buikspieren aanspannen (vanuit je bekkenbodem) bij het opstaan/draaien in bed etc. en daarnaast vaak in de vlinder zit gaan zitten/liggen om de spieren daar te rekken en ontspannen. Na de vlinderlig even een paar keer liggend je billen heel strak aanspannen (tegen beweging) voordat je weer wat anders doet. Helpt bij mij goed! Verder maakt de bekken oefentherapeut mijn binnen been spier geregeld los, wat ook heeeel goed helpt. Als je zelf eens vanaf je knie aan de binnenkant van je been gaat voelen dan voel je vanzelf welke spieren erg vast zitten. Dit goed masseren helpt bij de pijn in je liezen!