25 Reacties
gisteren
Hier met 11,5 maand de eerste stapjes. Op haar verjaardag liep ze stabiel los en inmiddels (13 maanden) rent ze de kamer door 🤣
gisteren
Hier 14 maanden en kruipt vooral. Aan de hand kan ze wat stapjes zetten maar gaat al snel weer zitten en kruipen. Staat wel steeds vaker los en langs meubels loopt ze goed. Klimmen gaat ook goed. Dus komt vanzelf wel 😄
gisteren
13 maanden en voornamelijk kruipen. Ze begint nu net te staan aan meubels en af en toe een klein stapje langs de meubels. Komt wel! Ze heeft het veel te druk met praten haha.
gisteren
Hier nu bijna 14 maanden, loopt langs de meubels aan de tafel met een loopwagentje loopt ze achter een autootje , heel onder haar oksels vasthouden dan loopt ze ook heel soms een stapje aan de hand als ze van een meubel naar je toe wilt lopen. Ze wilt heel graag alleen heeft nog geen goede balans om te blijven staan dan laat ze zich op haar billen vallen. Het komt vanzelf☺️
gisteren
Hier liep m'n dochtertje met 12 maanden helemaal los! Ze is nu bijna 15 maanden en rent dr op los!
gisteren
Hier liep hij al wat stapjes met krap elf maanden. Nu met dertien maanden loopt hij altijd in huis en buiten ook steeds meer. Ook z’n schoentjes vindt hij niet meer stom haha.
Van de week is hij begonnen met rennen!
gisteren
Onze dochter van bijna 14 maanden loopt al een maand nu denk ik een paar stapjes los tussen bijv looptafel en stoel, maar vertikt het om helemaal los te lopen haha, Een nieuw iets wat ze nu doet is achteruit lopen met de loopwagen achter zich aan, tja volgens mij is dat niet helemaal het doel van een loopwagen maar ze heeft zo haar eigen plannen 😅
gisteren
Bijna 13 maanden en zet sinds 2 weken stapjes los. Het gaat wel echt snel nu, hij lijkt elke dag wat verder te kunnen lopen. Alleen met schoenen is nog wat moeizaam 😅
gisteren
Reactie op Noé91
Hier hetzelfde 😊 klimmen, optrekken, stapje langs meubels maar vooral erg ...
Ja super gezellig toch! Ze wordt een enorme kletskous dat kan ik nu wel al zien 🤭
15 uur geleden
Mijne loopt al enkele maanden. Ze begon rond de 10 maanden, maar nu (bijna 14 maanden oud) loopt ze wel echt stabiel.