23 Reacties

vorig jaar

Ja geweldig!! Sinds wij die hebben slaapt onze dochter heerlijk. Nu de 2e fase besteld, daar kunnen straks de armpjes vanaf als ze gaan omrollen. Ze zijn niet goedkoop maar echt het geld waard wat mij betreft!

vorig jaar

Reactie op Lien-ver-97

Ja geweldig!! Sinds wij die hebben slaapt onze dochter heerlijk. Nu de 2e f ...
Vanaf wanneer ga je fase 2 gebruiken? Ik heb nu nog fase 1 besteld.

vorig jaar

Ja ze zijn super! We hadden eerst de swaddle van meyco met klittenband. Nu zijn we overgestapt op de love2dream als overgangsfase naar niet meer inbakeren. Hij vind het heerlijk!

vorig jaar

Geweldige slaapzak ! Onze dochter vocht zich ook uit de doeken. Nu met de slaapzak slaapt ze zoveel rustiger ! Echt het geld waard, wij hebben ook alvast de fase 2 besteld

vorig jaar

Ben ook van meyco overgestapt naar love to dream! Zeker waard, heerlijke slaapzak!

vorig jaar

Wij gebruiken hem ook! Ons meisje slaapt hier heerlijk rustig in en ook langer! Voorheen deden we haar inbakeren in een dekentje, maar ze werd hier steeds onrustiger van omdat ze haar armpjes omhoog wil.

vorig jaar

Vanaf wanneer ga je fase 2 gebruiken? Ik heb nu nog fase 1 besteld.
Mijn dochtertje begon te lang te worden voor de kleine maat die wij hadden. Dus we konden de grotere maat bestellen maar fase 2 zitten ook nog gewoon de mouwtjes aan dus daarom ervoor gekozen om meteen fase 2 te bestellen om geld te besparen. Is vanaf 6 kilo maar onze dochter past er met 4,5 kilo ook al prima in.

vorig jaar

Reactie op Lien-ver-97

Mijn dochtertje begon te lang te worden voor de kleine maat die wij hadden. ...
De Swaddle Up is verkrijgbaar in 2 maten S (3.5 tot 6 KG) en M (6 tot 8.5 KG) Is fase 2 de maat M en echt vanaf 6kilo?

vorig jaar

Reactie op Selmx

De Swaddle Up is verkrijgbaar in 2 maten S (3.5 tot 6 KG) en M (6 tot 8.5 K ...

vorig jaar

Reactie op Lien-ver-97

Nee wat je nu beschrijft is de fase 1 in 2 verschillende maten en dan heb j ...
Fase 1 in maat S en maat M Fase 2 > afritsbare mouwen Bedoel je dit?

vorig jaar

Wij hebben die voor onze oudste gebruikt omdat zij zichzelf wakker 'schrok' met haar armen. Fijne zakjes! Onze jongste wappert zichzelf niet wakker en ligt in een gewone slaapzak. Dan kan hij vrij bewegen en hoeft hij straks niet te ontwennen.

vorig jaar

Ik heb deze de eerste paar dagen gebruikt, maar m’n zoontje was er al snel te groot voor. Kon nauwelijks z’n handjes bewegen 😂 ben nu over gegaan op een normale slaapzak en die vind hij ook prima

vorig jaar

Reactie op oum2

Ik heb deze de eerste paar dagen gebruikt, maar m’n zoontje was er al snel ...
Welke maat had je? Was hij te klein in lengte of breedte?

vorig jaar

Reactie op Selmx

Fase 1 in maat S en maat M Fase 2 > afritsbare mouwen Bedoel je dit?
Klopt, en fase 2 is dan in maat M en L

vorig jaar

Reactie op Selmx

Ik zou zeggen dat maat S max tot maat 56 is. Onze meid heeft 56 maar lange benen dus hij werd in de lengte te klein. Dus met een grote maat 56 past maat S niet lekker meer.

vorig jaar

Reactie op Lien-ver-97

Ik zou zeggen dat maat S max tot maat 56 is. Onze meid heeft 56 maar lange ...
Ik snap het niet zo goed, maar dat ligt aan mij 🥴. Volgens mij mis ik een paar hersencellen hahah. Ik heb de S besteld, ik ga het zien en anders mag die terug. Mijn dochter heeft maatje 56 maar ook lange benen inderdaad.

vorig jaar

Ik vind heel fijn slaapzakje, die van onze ligt zo tevreden te slapen. Ligt vaak met handen omhoog als houding

vorig jaar

Reactie op Selmx

Dat zou ik niet weten. Gekocht bij babypark maar kan daar geen maat terug vinden. Hij is te strak bij z’n nek en armen/handen. Hij kon z’n armen niet bij z’n hoofd houden maar echt max tot z’n mondje en hij begon ook wat te strak te zitten bij z’n lijfje

vorig jaar

Een S had ik, die is 0-3 maanden

vorig jaar

Reactie op oum2

Dat zou ik niet weten. Gekocht bij babypark maar kan daar geen maat terug v ...
Hm balen. Ik heb 'm ook besteld in S, afwachten maar. En anders gaat die retour.