42 Reacties
茅茅n maand geleden
We-too op aanraden van een vriendin met kiddos, vooral fijn dat je gewone vuilniszakken/pendaalemmerzakken kan gebruiken.
茅茅n maand geleden
Reactie op Preggopreggo
We-too op aanraden van een vriendin met kiddos, vooral fijn dat je gewone v ...
welke gebruik je hiervoor? uit welke winkel en hoeveel liter?
茅茅n maand geleden
Reactie op JNVVS
Wij gaan voor de we-too luier emmer. Hier kunnen gewoon pedaalemmer zakken ...
mag ik vragen waar je die pedaalemmerzakken haalt?
茅茅n maand geleden
Ik kreeg een tip van een vriend die 4 kindjes verder is en ik vind hem nu al goud;
Neem geen luier emmer met navullingen en dat soort gedoe, maar een met een gewone vuilniszak.
Je wil namelijk niet middenin de nacht een keer de pech hebben dat hij op is en je moet gaan hannesen om die navulling er goed in te krijgen.
茅茅n maand geleden
Reactie op Baby_2324
Nee zeker niet! Die klip kan je erin klikken, aan de onderkant van de dekse ...
Oh dat verklaart veel!
Ik vond de prijs van die zakken al behoorlijk als je er maar 1 volledige in kwijt kan!
Ik keek ook veel op tiktok en youtube alleen daar zag ik alleen maar andere soorten van die emmers
茅茅n maand geleden
Een tip die misschien ook een oplossing kan zijn voor sommige.
AH Beregoede luierzakjes #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi186855
Deze zakjes zijn ideaal. Onze dochter van 3 heeft nu alleen een luier aan als ze slaapt. Als ze er dan in poept doe ik de luier in zo een zakje en gewoon in de pedaalemmer in de badkamer. Deze wordt 1x per week leeggehaald maar de bak stinkt dan niet! Voor onderweg of als je bij iemand op visite bent ook een musthave voor in de luiertas als je het mij vraagt 鈽猴笍
茅茅n maand geleden
Reactie op t.hoi
Oh dat verklaart veel!
Ik vond de prijs van die zakken al behoorlijk als j ...
De case klik je er boven in, dan kan de zak door het klepje heen, daar maak je een knoopje in, dat wordt dus de onderkant van je zak, deze trek je uit tot die ongeveer de onderkant van de bak bereikt, dan doe je de klep dicht. Als de zak vol is, doe je de grote klep open, snijd je hem af bij dat clipje en maak je aan de vieze zak een knoop aan de bovenkant zodat er geen lichtjes doorheen komen. En weer een nieuw knoopje voor de nieuwe onderkant zak, en dan herhaal je alles. Kunnen denk ik 4/5 zakken uit zo鈥檔 case. En daar kan je zeker 1,5/2 weken mee doen!
Kan je hier iets mee? Anders doe je een vriendschapsverzoek en dan bericht ik je wat uitgebreider!