42 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Maiss

Die van Angelcare is wel goed afgeprijsd nu, misschien dat ik toch overstag ...
Ik heb hem zojuist ook besteld.. hij was zo erg in de aanbieding!

茅茅n maand geleden

Reactie op t.hoi

Ik heb hem zojuist ook besteld.. hij was zo erg in de aanbieding!
Ik inmiddels ook馃槤

茅茅n maand geleden

Ik had die large model van diaperchamp gebruikt met mijn zoon die inmidels 2 jaar is en we hebben dit wij de woonkamer en stinkt niet, alleen ik vind echt zwaar om die leegt te maken omdat moet je de hele zaak naar boven tillen

茅茅n maand geleden

Wij hebben de korbell. Grote voordeel is dat het werkt als een pedaalemmer en je dus 茅茅n hand vrij houdt (om bijvoorbeeld je kind op zijn plek te houden, haha)

茅茅n maand geleden

De we too luieremmer. Schijnt geen geurtjes door te laten en je kan gewone vuilniszakken gebruiken.

茅茅n maand geleden

We-too op aanraden van een vriendin met kiddos, vooral fijn dat je gewone vuilniszakken/pendaalemmerzakken kan gebruiken.

茅茅n maand geleden

Wij hebben de Korbell.

茅茅n maand geleden

Wij gaan voor de we-too luier emmer. Hier kunnen gewoon pedaalemmer zakken in dus scheelt ook een hoop in kosten.馃槉

茅茅n maand geleden

Wij hebben de korbell aangeschaft

茅茅n maand geleden

Reactie op Preggopreggo

We-too op aanraden van een vriendin met kiddos, vooral fijn dat je gewone v ...
welke gebruik je hiervoor? uit welke winkel en hoeveel liter?

茅茅n maand geleden

Reactie op JNVVS

Wij gaan voor de we-too luier emmer. Hier kunnen gewoon pedaalemmer zakken ...
mag ik vragen waar je die pedaalemmerzakken haalt?

茅茅n maand geleden

Ik kreeg een tip van een vriend die 4 kindjes verder is en ik vind hem nu al goud; Neem geen luier emmer met navullingen en dat soort gedoe, maar een met een gewone vuilniszak. Je wil namelijk niet middenin de nacht een keer de pech hebben dat hij op is en je moet gaan hannesen om die navulling er goed in te krijgen.

茅茅n maand geleden

Reactie op Maiss

Ik inmiddels ook馃槤
Heb jij die zakken er fatsoenlijk in gekregen? Ik begrijp niet van die beschrijving en ik vind het ook maar een ingewikkeld systeem 馃槀馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op t.hoi

Heb jij die zakken er fatsoenlijk in gekregen? Ik begrijp niet van die besc ...
WT begrijp je niet? Wellicht kan ik helpen. Heb ze al een poos ingebruik voor de oudste, en het is echt een makkelijk systeem hahah

茅茅n maand geleden

Reactie op babymel111

mag ik vragen waar je die pedaalemmerzakken haalt?
Action, 20-25 liter zakken

茅茅n maand geleden

Reactie op Baby_2324

WT begrijp je niet? Wellicht kan ik helpen. Heb ze al een poos ingebruik vo ...
Ik krijg die klip er niet op om de zakken af te snijden + is 1 navulling voor 1 volle zak? 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op t.hoi

Ik krijg die klip er niet op om de zakken af te snijden + is 1 navulling vo ...
Nee zeker niet! Die klip kan je erin klikken, aan de onderkant van de deksel rechts! Zal zo even een foto voor je maken!

茅茅n maand geleden

Reactie op Baby_2324

Nee zeker niet! Die klip kan je erin klikken, aan de onderkant van de dekse ...
Oh dat verklaart veel! Ik vond de prijs van die zakken al behoorlijk als je er maar 1 volledige in kwijt kan! Ik keek ook veel op tiktok en youtube alleen daar zag ik alleen maar andere soorten van die emmers

茅茅n maand geleden

Een tip die misschien ook een oplossing kan zijn voor sommige. AH Beregoede luierzakjes #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi186855 Deze zakjes zijn ideaal. Onze dochter van 3 heeft nu alleen een luier aan als ze slaapt. Als ze er dan in poept doe ik de luier in zo een zakje en gewoon in de pedaalemmer in de badkamer. Deze wordt 1x per week leeggehaald maar de bak stinkt dan niet! Voor onderweg of als je bij iemand op visite bent ook een musthave voor in de luiertas als je het mij vraagt 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Reactie op t.hoi

Oh dat verklaart veel! Ik vond de prijs van die zakken al behoorlijk als j ...
De case klik je er boven in, dan kan de zak door het klepje heen, daar maak je een knoopje in, dat wordt dus de onderkant van je zak, deze trek je uit tot die ongeveer de onderkant van de bak bereikt, dan doe je de klep dicht. Als de zak vol is, doe je de grote klep open, snijd je hem af bij dat clipje en maak je aan de vieze zak een knoop aan de bovenkant zodat er geen lichtjes doorheen komen. En weer een nieuw knoopje voor de nieuwe onderkant zak, en dan herhaal je alles. Kunnen denk ik 4/5 zakken uit zo鈥檔 case. En daar kan je zeker 1,5/2 weken mee doen! Kan je hier iets mee? Anders doe je een vriendschapsverzoek en dan bericht ik je wat uitgebreider!