7 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben een luieremmer zoals We Too, maar dan het huismerk van Amazon of Lidl zoiets?
Hier past een pedaalemmerzak in met luiers. Dat vind ik kwa gewicht ook wel de max eerlijk gezegd, aangezien we hier nog wel een stukje moeten lopen naar een ondergrondse container om ze weg te gooien.
Heel fijn en handig ding!
Hier het geluk dat de eerste zindelijk is sinds een half jaartje, dus gelukkig geen 2 kindjes in de luiers.
2 maanden geleden
Reactie op Emma7632
Ik heb deze gekocht:
https://www.bol.com/nl/nl/p/korbell-luieremmer-mint/9 ...
Ja deze hebben we nu, is inderdaad een hele fijne emmer en van de oudste gaan daar nu 2 luiers per dag in (staat boven) maar daar komen er dalijk een hoop bij met al die slaapjes en dutjes en dan is ie binnen no time vol 😵💫
2 maanden geleden
Wij hebben nu de diaper champ maxi gekocht, heeft geen raar draai systeem dat ik weet🙈 Daar passen +/- 60 luiers in, dus dat is om de 3-4 dagen vervangen hebben we berekend.
Vind ik acceptabel aangezien we dat nu ook doen. Voordeel vond ik dat je daar een normale vuilniszak in kan doen, dus niet weer extra speciale zakken voor hoeft te kopen.
Wij zijn ook bezig om ons eerste kindje zindelijk te maken dus hopelijk is die emmer snel alleen voor de baby.
2 maanden geleden
Reactie op Guinda
Deze overwoog ik ook, maar passen er normale zakken in? Of word je verplich ...
Ik las in de recensies dat er ook normale zakken in passen, maar dat dat ietsje meer klooien is dan met de korbell zakken. Maar de navulling is wel goed betaalbaar vond ik! Las dat mensen er lang mee doen. Zelf nog totaal geen ervaring met luiers dus we zullen zien 🙈