15 Reacties
2 maanden geleden
Dit verschilt echt enorm per persoon.. ik heb vriendinnen die ze fantastisch vinden maar ook een aantal waarbij de kindjes er steeds door lekken. Zelf heb ik Pampers dry pants voor mijn zoon, dat zijn de enige die hier niet doorlekken en niet stinken. Maar in het begin was het allemaal nog zo weinig dat alle luiers eigenlijk volstonden. Pas met een maand of 6/7 beetje voorkeur gekregen omdat ie toen veel ging draaien vooral ‘s nachts en omdat ze dan toch ook meer plassen Enzo..
2 maanden geleden
Ik gebruik nu ruim 3 jaar deze luiers ( 2 kindjes ) En ik heb eigelijks nog nooit proberen gehad.
Ja alleen wanneer de luier dan te klein werd, dan gingen ze door lekken, en dan weet ik dat ik een maatje groter moet doen.
Inmiddels is de oudste (3 jaar) nu zindelijk, maar de jongste van 1.5 jaar, gebruikt ze nog elke dag nr 5 en voor de nacht doe ik nr 6 aan.. ( nachtplasser.. )
Maar dit kan idd per persoon heel erg verschillen, zou dus vooral niet te veel inslaan. Want kan ook zo zijn dat je kindje bijv helemaal niet over die luier kan.. en dan zit je met zoveel luiers..
2 maanden geleden
Reactie op Manu26
Ik gebruik nu ruim 3 jaar deze luiers ( 2 kindjes ) En ik heb eigelijks n ...
Ja was ook niet van plan om voor een heel jaar in te slaan, maar gewoon een maandbox.
Ik heb er zelf ook nooit problemen mee gehad, maar kan natuurlijk altijd zijn dat weer aanpassingen maken (want goedkoper in de productie) en dat heel de luier waardeloos is.
Maar als jij zegt dat ze het nog gewoon doen (en een paar andere ook) dan gok ik het er gewoon op 🤷♀️
En anders zijn we er gewoon sneller doorheen dan een maand 😅
2 maanden geleden
Reactie op Chibi24
Ja was ook niet van plan om voor een heel jaar in te slaan, maar gewoon een ...
Ja ik heb echt nooit problemen, ik heb wel eens de "goedkopere '' geprobeerd maar ik vind dat echt drama.. of het is net plastic wat ze onder de kont hebben.. dat gun ik ze ook weer niet.. 🫣😅
2 maanden geleden
Reactie op tdkramer
Voor newborns vond ik Kruidvat luiers echt het einde! De pampers maat 1 war ...
De kruidvat luiers zijn sinds kort ook veranderd en niet meer hetzelfde. Ze zijn heel stug en veroorzaken bij veel kindjes schuurplekken in de liezen. Ook nemen ze veel minder op. Zou deze absoluut niet aanraden!
2 maanden geleden
Reactie op Miloutje
Wij zijn fan van de woezel en pip luiers van etos. Maar het is ook vrij per ...
Ja het maakt mij in principe niet uit van welk merk het is, goedkoper is natuurlijk altijd leuker, gezien Pampers één van de duurderr merken is, maar dan wil ik wel de garantie dat ze niet al doorlekken zodra je aan doet 😅
2 maanden geleden
Reactie op Chibi24
Ja het maakt mij in principe niet uit van welk merk het is, goedkoper is na ...
De woezel en pip ging hier lang goed. Tot 4 maanden hij hele nachten van 13 a 14 uur maakte aan 1 stuk. Toen zijn we overdag bij woezel en pip gebleven. Die draagt hij nog. Voor de nacht de rascal &friends bij kruidvat of trekpleister. Dat werkt voor ons super.
2 maanden geleden
Begonnen met pampers, toen maat 2&3 woezel en pip en vanaf maat 4 terug naar pampers. De pampers luierbroekjes vanaf maat 4 lekken hier nooit door snachts, de rest wel. Tot maat 3 hadden we amper lekkage.
Je moet het echt per baby bekijken. Ronde, kleine, platte, dikke billetjes.. zoveel soorten zoveel bijpassende luiers. Ik wisselde in het begin met een vriendin wel luiers uit en uiteindelijk zijn we beide bij een ander merk geëindigd. :-)
2 maanden geleden
Reactie op Baby_2324
Even nog een tip: luieraanbiedingen.net.
Soms zijn Pampers daar goedkoper ...
Ja die site hou ik al jaren trouw in de gaten 😁
Ik moet ook zeggen dat ik tot op heden nooit problemen heb gehad met Pampers, maar als je al een paar slechte recensies hebt gelezen dat ze vroeger beter waren, dan ga je je afvragen wat verstandig is 🤷♀️
Maar de teerling is al geworpen. Er ligt al een maandbox op de stoep, dus we zien wel waar het schip strand 😅
2 maanden geleden
Reactie op Chibi24
Ja die site hou ik al jaren trouw in de gaten 😁
Ik moet ook zeggen dat ik ...
Ach dat komt echt wel goed hoor!!! Hier echt geen problemen met Pampers, het is ook maar net wat voor jouw kindje werkt. En vraag me soms ook af hoe vaak ze van luier wisselen etc etc..
2 maanden geleden
Onze dochter van 1,5 gebruikt ze nog steeds en het zijn de enige luier die bij ons goed werken. De rest lekt allemaal door 😅
Bij onze eerste dochter maakte het niet uit wat we gebruikten maar de tweede heeft echt die pampers nodig. Het is denk ik heel afhankelijk van de bouw van je kind.
Ik koop sws niet te veel omdat ik niet weet hoe lang ze een bepaald maat dragen, en ze zijn toch altijd ergens in de aanbieding.