21 Reacties

één maand geleden

Volg. Ook nog steeds opzoek 😃

één maand geleden

Baere Amsterdam 🤗

één maand geleden

Ik heb een rugtas van studio noos! Lekker groot. Heb daarbij een verschoonmat en extra tasje gekocht voor erin waar je dan de luiers in kan doen.

één maand geleden

Wij hebben de MIMMTI NanaBeebi rugzak. Ik zag bij een vriendin hoe krom ze altijd liep naar 1 kant met een zware schoudertas. Deze bevalt super goed. Er zit een verschoningsmatje bij en een fles warmhoud zakje die als je op pad gaat ook echt wel even flink warm blijft. (Wij namen wel eens voor onderweg al gekookt water mee. Iets afkoelen laten, poeder erin en je hebt een fles). Genoeg vakken ook. En wat mijn partner fijn vond neutraal van kleur. Iets waar hij ook wel mee gaat lopen. Hij is nu bijna 3 jaar oud en we gebruiken hem straks weer bij de volgende.

één maand geleden

Ik heb een goedkope van deryan..

één maand geleden

Eentje die je makkelijk aan het stuur van je kinderwagen kan hangen of onderin kwijt kan.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Wij hebben de MIMMTI NanaBeebi rugzak. Ik zag bij een vriendin hoe krom ze ...
Die heb ik ook, nadat ik die bij m’n nicht had gezien! Zij was er super tevreden mee. 😁

één maand geleden

Reactie op kiim92

Die heb ik ook, nadat ik die bij m’n nicht had gezien! Zij was er super tev ...
Hier net zo hoor. Zie dat ze ze nu ook in het leer hebben 😱 dat was toen niet. Maar wij hebben absoluut geen spijt van deze rugtas.

één maand geleden

Nimmti rugtas! Verschillende gehad en geprobeerd maar dit is toch wel de fijnste. Draagt makkelijk en groot en overzichtelijk. Een schoudertas draagt mijn inziens niet fijn en moet dus of aan de kinderwagen of eronder in. Niet altijd praktisch.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Hier net zo hoor. Zie dat ze ze nu ook in het leer hebben 😱 dat was toen n ...
Klopt! Die heb ik! 🙈

één maand geleden

Reactie op kiim92

Klopt! Die heb ik! 🙈
😍😍😍 stiekem vind ik die mooier als die van ons. Het is dat die nog goed is helaas 🤭🤣

één maand geleden

Deze hebben wij, nog niet in gebruik. Maar nu al erg blij mee! 🌷

één maand geleden

Reactie op kiim92

Klopt! Die heb ik! 🙈
Ik heb deze ook in zwart leer! Vind hem heel mooi!

één maand geleden

Wij hebben deze, mijn vriend en ik vinden rugzakken altijd het fijnst, dus vandaar. Nog niet gebruikt maar ik vind ‘m mooi, degelijk en ruim ogen!

één maand geleden

Kapten en Son heeft ook leuke nu! Ik heb de teddy voor mom and mini. Maar die gebruik ik nu vooral nu m’n kindje 1 jaar plus is. Ervoor had ik de Baere Amsterdam

één maand geleden

Persoonlijk vind ik een tas met iets van vakjes echt het prettigst. Je neemt veel mee (zeker in het begin) en dan is het soms anders echt zoeken. Ik vind daarom rugzakken het fijnst, dan kan de fles aan de zijkant bijv en de speen voorin om maar wat te noemen 😉

één maand geleden

Hey allemaal, ik denk er ook aan om een MIMMTI NanaBeebi tas te halen maar twijfel tussen een lere en normale. Welke raden jullie aan? =)

één maand geleden

Wij hebben deze van Bugaboo. Nog niet gebruikt maar lijkt wel groot genoeg en er zitten meerdere vakken in

één maand geleden

Reactie op sv11

Hey allemaal, ik denk er ook aan om een MIMMTI NanaBeebi tas te halen maar ...
Ik zou de leren variant nemen 🙈, hij voelt fijn aan, de kleur ziet er echt super uit en hij stevig. Ook met regen stoot het beter af..

één maand geleden

Ik heb deze besteld. Kan elk moment binnen komen 😍😍