32 Reacties
5 maanden geleden
Ik volg! Ik zat naar de rugzak van studio Noos te kijken. Ook benieuwd of die groot genoeg is (zwanger van de eerste).
5 maanden geleden
Wij hebben een nanabeebi luier rugtas. Super tevreden over. Erg fijn de zijvakken voor een fles ranja nu. In het begin de thermosfles water in het geïsoleerde meegeleverde tasje voor de fles. Als je hem om hebt op de rug nog een rits voor de portemonnee of autosleutel. Ze kunnen dan zoeken maar de waardevolle spullen zitten tegen je rug aan. De bandjes om hem aan de kinderwagen te hangen. Het voorvak voor wat kleinere dingen. En het grote middenvak met weer wat losse zijvakken waar wij luiers in hebben en achter het meegeleverde verschoonkleed. Wij waren echt verbaasd hoe ruim deze tas is. Nu na 2.5 jaar ziet hij er nog goed uit en gebruiken we hem gewoon weer voor de 2de.
5 maanden geleden
Wij hebben deze (met een super handige organizer aan de binnenkant)
5 maanden geleden
Ben zelf alles behalve fan van rugzak. Juist fijn als tas aan je wagen hangt en je alles snel kunt pakken.
Ik heb al een kindje en merk dat het vooral fijn is als alles er met gemak inpast. Ook evt iets van boodschappen wat je koopt. Ik heb zelf de studio nooos mom bag gekocht nadat ik mn normale luiertas te klein vond. Heb er een losse etui in met luiers en doekjes en nog een tasje met bijv sudocreme, zetpillen, zonnebrand etc. Vind hem top
5 maanden geleden
Als iemand tips heeft voor een beige luiertas, dan hoor ik het zooo graag!🥹
5 maanden geleden
Reactie op Anoniempjuh
Als iemand tips heeft voor een beige luiertas, dan hoor ik het zooo graag!� ...
Je hebt deze, die wil ik. Love it 😍
https://www.petitfilippe.com/nl/products/quilted-mommy-bag-oatmeal
5 maanden geleden
Ik heb een cowboybag luiertas. Ziet er mooi uit en is ook als gewone tas te gebruiken. Zitten ook veel vakjes in.
Maar… eigenlijk is de tas bij ons vrij vlot in de kast beland. In praktijk hebben wij een normale rugzak die we altijd gebruiken. Man en ik vinden dat allebei handiger. Vooral omdat je dan handen/armen vrij hebt als je bv het kindje vast hebt of in de draagzak meeneemt.
5 maanden geleden
Ik heb de bugaboo rugzak gekocht :) merk dat erveel in kan en je kunt hem tot onderaan los ritsen.
5 maanden geleden
Reactie op Wenteleefje
Ik volg! Ik zat naar de rugzak van studio Noos te kijken. Ook benieuwd of d ...
Ik heb uiteindelijk de studio Noos rugtas besteld met verschoonmat en etui 😁.