8 Reacties

één maand geleden

Neem vooral geen tas met een groot vak en geen kleine vakjes, dat is echt minder handig om je spullen te zoeken. Je kan ook prima een tas van jezelf pakken evt. Als je weet of je borstvoeding of flesvoeding geeft kan je daar ook rekening mee houden met tas kopen evt. Ik heb een rugzak met veel vakken. En toen eerste iets ouder was had ik ook een kleiner tasje voor kortere uitjes. Je moet ff bedenken of je hem op je rug wil dragen of liever een schouderband. Maar misschien ligt of hangt hij meestal in de wandelwagen en maakt het niet uit.

één maand geleden

Ik zou zelf een rugtas variant aanraden. Niet altijd de meeste mooie keuze maar wel meest praktisch

één maand geleden

Bij onze eerste 2 kinderen hadden we een schoudertas. Maar als we lang op pad gingen stopten we alles in een grote rugtas van mn man. Dus nu voor nr 3 hebben we een rugtas gekocht. Bekijk Mimmti Luiertas Rugzak met Verschoonmatje - Zwart - Inclusief flessenwarmhouder - kinderwagenhaken en isoleervak op: https://www.bol.com/nl/p/mimmti-luiertas-rugzak-met-verschoonmatje-zwart-inclusief-flessenwarmhouder-kinderwagenhaken-isoleervak/9200000103526702?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Deze! Je hebt deze ook in het leer. Ik gebruik hem nu al bij onze 2 jarige en ik ben er ontzettend blij mee.

één maand geleden

Ga als het budget het toelaat, niet meteen voor een dure tas maar neem een goedkoper exemplaar. Na een maand of wat weet je dondersgoed wat jij mee wil nemen en dan kan je investeren in eentje die goed voor jou werkt.

één maand geleden

Reactie op framboosjex

Bij onze eerste 2 kinderen hadden we een schoudertas. Maar als we lang op p ...
Ja zo een heb ik ook, vind ik heel fijne soort tas. Makkelijk dat je hem op de rug kan dragen en met veel vakjes. Op zich had ik ook kunnen starten met mijn eigen cowboybag en pas later zo een bestellen.

één maand geleden

Wij hebben een rugtas. Een vriendin van ons liep altijd scheef met een zware tas. Was toen van nanabeebi maar nu heten ze mimmti van de link hier al geplaatst. Hij is echt ideaal. En raad die zeker aan.

één maand geleden

Ik heb een tijd terug zo een teddy mama bag gekocht (geen aparte vakjes, maar een grote shopper) en heb daar nu al zulke spijt van! Ten eerste past ie niet bij de kleur van de wagen en daarnaast is zo een groot vak alleen maar onhandig omdat je er niks in terug kan vinden . Daar heb ik in mijn handtassen al moeite mee, laat staan in de babytas. Nog geen alternatief gevonden, maar ik raad je aan om iets met vakjes of een bag organizer te zoeken

één maand geleden

Ik gebruik de mom bag van koeka en die ga ik blijven gebruiken als de baby er is. Hele grote tas, waar heel veel in past. Ik gebruik wel aparte toilettasjes/zakjes om het overzichtelijk te houden. 1 tasje voor m’n dochter, 1 voor de baby en een verschoonmatje met doekjes/luiers/hydrofiele doek. Andere dingen, zoals speelgoed of eten/drinken zitten gewoon los.