43 Reacties

20 dagen geleden

Ik heb die van bugaboo gekocht, maar komt pas over enkele dagen binnen. Las er veel positieve reviews over en past bij de kinderwagen.

20 dagen geleden

Nimmti!

20 dagen geleden

Ik heb een teddy stof mom bag van studio noos die hang ik lekker aan de kinderwagen. Mijn partner heeft een rugtas van dubatti want hij wilde niet met een teddy tas lopen als die alleen de deur uit gaat 😂

20 dagen geleden

Als ik zoek op luierwassen kan ik vaak de binnenkant niet zien en ik kan moeilijk inschatten welke grootte handig zou zijn. Hebben jullie tips waar ik op kan letten en wat kenmerkend is voor een fijne luiertas? Ik gebruik geen leer trouwens. Dat is een van mijn voorwaarden

20 dagen geleden

Wij hadden een grote shopper met 1 vakje met een rits. Ik kon niks vinden met 20 vakjes aan de binnen kant. We hadden de mom bag van de prenatal. Voor baby nummer twee heb ik er zelf eentje genaaid.

20 dagen geleden

Ik heb een tas van Baere Amsterdam daar zitten ook al diverse vakjes in, leek me heel handig. Maar daar komen we over een paar maandjes pas achter. 🙈

20 dagen geleden

Wij hebben de luiertas van koelstra. Onwijs grote stoere rugtas welke met straps aan de kinderwagen gehangen kan worden. Hier zit een verschoonmatje bij voor onderweg en heel veel vakjes voor kleine dingetjes maar ook voor de flessen. De tas lijkt niet op een luiertas en kan later ook gewoon gebruikt worden voor dagjes weg of werk bijvoorbeeld

19 dagen geleden

https://kapten-son.com/nl/p/bergen-pro-diaper-backpack-all-black-1491

18 dagen geleden

Wij hebben een rugzak, die je vast kan maken op de kinderwagen. Eentje gevonden op Vinted.

18 dagen geleden

Wij hebben de beige tas van kapten & son. Zo mega blij mee 😍

18 dagen geleden

😍

18 dagen geleden

Drie jaar geleden voor ons eerste kindje een schoudertas gekocht bij een van de baby winkels, geen idee meer welke. Helemaal goed bevallen! Vooral blij met vakjes aan de zijkant voor flesjes; eerst voor melk, nu voor water of zonnebrand. Twee kleine vakjes aan de buitenkant voor kleine losse spulletjes; kleine tubes crème, speentje, later autootjes 😇 Binnenkant twee vakken; eentje voor de luiers en de andere voor de doekjes. Dan kun je overal makkelijk bij.

18 dagen geleden

Ik heb gisteren die van kapton and son besteld. Is nu korting dus scheelde weer iets!

18 dagen geleden

🩷💕💓💗

18 dagen geleden

Reactie op Happy mother

🩷💕💓💗
Waar heb je deze tas gekocht? Is echt super schattig 😍

18 dagen geleden

Wij hebben de rugzak van Done by Deer. Fulltime waterproof. Ik vind die teddy tassen echt fantastisch mooi, maar die worden zo snel vies.. Onze rugzak is gemaakt van gerecycled plastic, en ik kan me zo voorstellen dat hij ook ná het luier tijdperk nog goed gebruikt kan worden voor dagjes uit!

18 dagen geleden

*fulltime = volledig😅

18 dagen geleden

Reactie op xxSannexx

Wij hebben de rugzak van Done by Deer. Fulltime waterproof. Ik vind die ted ...
Wij hebben deze ook! Nog niet in gebruik natuurlijk, maar nu al erg blij mee! Mooi design, waterdicht, rugzak functie & diverse vakjes binnenin

18 dagen geleden

Ik heb die namaak van Nanabeebi. Gekocht via AliExpress destijds 2 jaar geleden 😅 heel handig met klikhengsels en rugtas mogelijkheid Nu kreeg ik bij de kinderwagen (nieuwe aangeschaft omdat oude te oud was) een lederen tas erbij. Ga kijken of dit wat is.

18 dagen geleden

Wij hebben bij ons zoontje een nieuwe kinderwagen van Mutsy gekocht, daar zat toen een bijpassende luiertas bij. Maar nu bij ons 2e kindje wil ik toch liever wat anders, dus ik heb mij afgelopen weekend deze besteld 🥰: