43 Reacties

18 dagen geleden

In het begin studio Noos tas aan de kinderwagen, daarna een rugzak van Fjallraven. Nu voor baby 2 ga ik beide gebruiken denk ik. Nog niet helemaal uit 😝

18 dagen geleden

Wij hebben de rugtas van nanabibi is nu nimmti. Ideaal! Geen gezeul met zware tassen waarbij je scheef hangt naar 1 kant. Mijn partner vind hem ook prima om mee te lopen. Handig aan de kinderwagen te hangen als je mandje vol zit of je hem niet wil dragen. En heel veel ruimte met toch ook fijne verdeel plekken voor alles.

17 dagen geleden

Reactie op Kruumelke

Wij hebben bij ons zoontje een nieuwe kinderwagen van Mutsy gekocht, daar z ...
Waar is deze van?😍

17 dagen geleden

Ik heb deze gekocht! Met bijpassende verschoonmat en tasje om luiers in te doen. Kan je ook aan de kinderwagen hangen.

17 dagen geleden

Wij hebben deze gekocht 🥰

17 dagen geleden

Reactie op Happy mother

🩷💕💓💗
Zo leuk!! Waar is ie van?

17 dagen geleden

Wij hebben deze

17 dagen geleden

Ik ben fan van de mom bag van studio noos. Eerlijk die luiertassen met vakjes zijn leuk maar uiteindelijk wil je zoveel mogelijk troep kunnen meenemen en alles in je tas kunnen gooien 😂 incl boodschappen. Ik werk uiteraard wel met tasjes voor bijv luiers, noodkleding

17 dagen geleden

Mijn man wilde graag een rugzak! Daarom uiteindelijk voor deze gekozen

17 dagen geleden

Reactie op Mommytobenov24

Waar is deze van?😍
Hema! (Nu zelfs in de aanbieding zie ik) 🥰 https://www.hema.nl/nijntje-boodschappentas-velours-40x45x12-60410124.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwxNW2BhAkEiwA24Cm9JsqBSARzY12YGYz-8HeiZWnJyFXhUetuUTso4C1JBxel2f_XXTjMRoCNZQQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

17 dagen geleden

Wij hebben de leren luiertas van Snoozz gekocht. In de tas zitten heel veel vakjes die je kunt gebruiken om spullen makkelijk in op de bergen

17 dagen geleden

Van Konges Slojd, omdat ik voor de wasbare luiers een wat grotere luiertas nodig had. Ideaal!

17 dagen geleden

Reactie op Happy mother

🩷💕💓💗
Oh die is prachtig! Waar heb je deze gekocht?

17 dagen geleden

Wij hebben die besteld bij donder.com

16 dagen geleden

Reactie op SasenJob

Oh die is prachtig! Waar heb je deze gekocht?
Ik heb hem zelf niet maar ik herken hem van de H&M. https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1233365001.html

16 dagen geleden

Reactie op Shog91

Ik heb een tas van Baere Amsterdam daar zitten ook al diverse vakjes in, le ...
Deze tas heb ik vorig jaar ook gekocht! Heel blij mee. Vakken zijn heel handig en nog genoeg ruimte over in het grote vak! En super leuke printjes.

16 dagen geleden

Reactie op EvySchouten

Deze tas heb ik vorig jaar ook gekocht! Heel blij mee. Vakken zijn heel han ...
Ohhhh wat goed om te horen!! Ik denk er over na die aan te schaffen. Jouw ervaring klinkt goed ☺️👍🏼👍🏼

16 dagen geleden

Reactie op EMBO

Wij hebben deze gekocht 🥰
Blij mee? Goede kwaliteit? Ik kan helaas geen winkels in de buurt vinden waar ik hem eerst in het echt kan bekijken voordat ik hem bestel…

16 dagen geleden

Reactie op anoniemxxx57931

Ohhhh wat goed om te horen!! Ik denk er over na die aan te schaffen. Jouw e ...
Ja ik ben er heel blij mee. Hij is stevig, goede kwaliteit en de binnenkant is waterdicht. Vind ik met lekkende drinkbekers ook wel fijn en is daardoor ook makkelijk schoon te maken van binnen. Twee vriendinnen hebben hem na mij ook gekocht en zijn er ook heel blij mee.

16 dagen geleden

Reactie op charmee

Blij mee? Goede kwaliteit? Ik kan helaas geen winkels in de buurt vinden wa ...
Nog niet in gebruik genomen natuurlijk :p maar ik vind hem alleszins heel mooi! Hij is ook niet giga groot waardoor ik hem elegant vind hangen aan de kinderwagen. Wij wilden bewust geen giga tas of rugzak… hoe groter de tas hoe meer je onnodig loopt mee te zeulen (en een hoop rommel van maakt 😅 als mijn handtassen een referentie mogen zijn 🤭) Er zitten wat compartimentjes in om mooi te organizen dus vind dat heel handig!