10 Reacties

vorig jaar

Ik gebruik dermocrem en dit werkt wel goed

vorig jaar

Ik gebruik bij elke luierwisseling deze produckten ik gebruikdit ook als hij alleen maar geplast heeft produckt van OH BABY gewoon op een wattenschijfje alles proper maken hoef je niet af te spoelen en daarna doe ik van Naif Zinc Cream er op mijn kleintje heeft nof geen rode billetjes gehad

vorig jaar

Mijn zoontje van 5 weken had ook luieruitslag bepanthen helpt echt niet de apotheker heeft toen ook daktozin meegegeven en na paar dagen was het genezen en nu gebruik ik dermocrem elke dag en dat helpt ook heel goed de kinderarts raadde aan om daktozin niet dagelijks te gebruiken na genezing

vorig jaar

Creme van mustelae bedoelde ik ipv medela 🙈 Maar idd niet zo goed dus!

vorig jaar

Dus na 5 kids kan ik je zeggen Natte doekjes van merk pampers zijn erg nat! Droog nadien zeker af met een zakdoekje, Pamperdoekjes van hubby en nivea zijn ideaal. Met doekjes van nivea had ik nooit uitslag, hubby doekjes ben ik met deze baby begonnen omdat ik niveau doekjes nergens vond. Altijd water gebruiken vind ik vermoeiend en komt ook niet altijd goed uit. Daarna met creme Bij andere kinderen vond ik bepanthen dagelijks gebruik goed, maar als ze uitslag hadden dan gebruikte ik direct dactozine baby. Mijn baby’s hadden en hebben super gevoelige huid met neiging tot eczeem. Ik had toen ook merk pampers luiers gebruikt omdat die van kruidvat toen nog niet zo goed waren. Nu luiers van mert kruidvat zijn even goed als van merk pampers om geen uitslag te krijgen als merk pampers duur zijn voor uw budget. Ik gebruik van kruidvat momenteel. En naast bepanthen vind ik zink zalf van naif erg goed! ( zelfs beter dan bepanthen)

vorig jaar

Reactie op ayyuser

Mijn zoontje van 5 weken had ook luieruitslag bepanthen helpt echt niet de ...
Idd na genezing overgaan op een gewone zink creme

vorig jaar

Reactie op rosita36

Ik gebruik bij elke luierwisseling deze produckten ik gebruikdit ook als hi ...
Deze heb ik van ziekenhuis meegekregen maar heb ze niet gebruikt, wat gebruik je van doek met die liniment? Naif zalf heb ik zelf paar stuks aangekocht, echt super goed!

vorig jaar

Reactie op Petmat Malueva

Deze heb ik van ziekenhuis meegekregen maar heb ze niet gebruikt, wat gebru ...
Ik gebruik of een watteschrijfje of tissue staat ook op de verpakking werkt hier echt super goed de kleine heeft nog nooit rode of kapotte billetjes gehad je zou eventueel ook nog van die wattenbolletjes kunnen gebruiken

vorig jaar

je gaat zelf een beetje moeten uitzoeken welke creme beste is voor jou kleintje... we hebben ook van alles gekocht maar de combinatie daktozin en inotyol was beste voor haar. probeer gewoon de poepje goed te luchten na dathij kaka en pipi gedaan heeft goed afdrogen met een zakdoekje we deden af en toe poeder van zwitsal erop dit maakte alles extra droog

vorig jaar

Ik reinig met liniment, nadrogen zo nodig ( bij bv te veel creme) en smeer dan karma mama baby bum balsem. 100 procent natuurlijk en legt een soort filmpje op de billetjes. Mss wel een tip bij het gebruik van innotyol: je moet dit eigenlijk niet afvegen bij de pamperwissel.