ben net met verlof en krijg nu allemaal kwaaltjes oa maagzuur! geen trek in eten, boeren en zelfs overgeven. echt naar, helemaal met een grote buik.
meer dames hier last van? en hebben jullie tips?
Ik heb al weken veel last van maagbrand/maagzuur. Eerst hele tijd met Rennies geprobeerd te onderdrukken maar dat werkte alleen kortdurend. Nu sinds week of 2 omeprazol gekregen via de huisarts en zo goed als geen last meer!
Ik heb ook rennies maar wel de sinaasappel smaak want van pepermunt kreeg ik het alsnog snel terug.
Bij geen verbetering ind even contact met huisarts voor een receptje. Zelf heb ik het vooral bij bukken, liggen en soms als ik teveel heb gegeten maar het is te doen met enkel rennie’s.
Bij mijn vorige zwangerschap bleek omeprazol het wondermiddel te zijn dus daar was ik nu al vroeg mee begonnen. Helaas kan gewenning optreden dus bij mij werkt momenteel helemaal niks meer 😣
Ik vond gaviscon duo beter werken als rennies.
Ook kan gember, vanille vla of ginger ale werken. Lukt dat niet even naar de huisarts voor omeprazol. Die zijn via daar goedkoper en sterker als die via de drogist te koop zijn