10 Reacties

één maand geleden

Ik heb al weken veel last van maagbrand/maagzuur. Eerst hele tijd met Rennies geprobeerd te onderdrukken maar dat werkte alleen kortdurend. Nu sinds week of 2 omeprazol gekregen via de huisarts en zo goed als geen last meer!

één maand geleden

Ik heb ook rennies maar wel de sinaasappel smaak want van pepermunt kreeg ik het alsnog snel terug. Bij geen verbetering ind even contact met huisarts voor een receptje. Zelf heb ik het vooral bij bukken, liggen en soms als ik teveel heb gegeten maar het is te doen met enkel rennie’s.

één maand geleden

Ik gebruik sinds week 13 omeprazol en tot op heden nodig. Omeprazol werkt voor mij perfect

één maand geleden

Ojaaa heel veel last van! Eerst hielp sojamelk daarna Rennie's, antagel en en. U maagbeschermers die ook tegen maagzuur werken🤰

één maand geleden

omeprazol 20.mg ! Top spul. Enigste wat hier helpt

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap bleek omeprazol het wondermiddel te zijn dus daar was ik nu al vroeg mee begonnen. Helaas kan gewenning optreden dus bij mij werkt momenteel helemaal niks meer 😣

één maand geleden

Krijg je die omeprazol alleen via de huisarts of kan je die zelf bij de drogist halen?

één maand geleden

Reactie op RaVen_

Krijg je die omeprazol alleen via de huisarts of kan je die zelf bij de dro ...
Als verpleegkundige wil ik je adviseren om eerst rennies te proberen! Mocht dit niet helpen kan je omeprazol inderdaad bij de drogist halen.

één maand geleden

Reactie op Nov2024👶🏼

Als verpleegkundige wil ik je adviseren om eerst rennies te proberen! Mocht ...
Zitten er nadelige effecten aan het gebruik van omeprazol in de zwangerschap? Volgens mijn huisarts kan in het veilig gebruiken 🙈

één maand geleden

Ik vond gaviscon duo beter werken als rennies. Ook kan gember, vanille vla of ginger ale werken. Lukt dat niet even naar de huisarts voor omeprazol. Die zijn via daar goedkoper en sterker als die via de drogist te koop zijn