35 Reacties
2 maanden geleden
Wat bij mij helpt is melk drinken of brood eten! Ik word er ook helemaal gek van. Maar melk en brood helpt mij enorm!
2 maanden geleden
Het enige wat bij mij echt helpt, en dan heb ik de rennies, omeprazop etc al geprobeerd; VANILLE VLA 😂 En dat is echt het enigste, gewoon een beetje. Ik kan zelfs weer slapen als ik er wakker van ben. Maar; het is volgens mij geen wondermiddel voor iedereen, wel het proberen waard ☺️
2 maanden geleden
Ik heb het ook erg als ik in bed lig, zelf merk ik heel erg verschil of ik op mijn linker of rechter zij lig.. Als ik op mijn linkerzij lig heb ik er minder last van!
2 maanden geleden
Een natuurlijke hulpmiddel:
Appel azijn zuur
Te koop in de supermarkt voor nog geen 3 euro.
Scheutje in een glas...scheutje water erbij en atte! Is dus heel vies maar werkt heel goed.
Lijkt tegenstrijdig omdat je juist het zuur hebt maar het werkt juist goed.
En anders gaviscon vloeibaar
Maar zolang je baby nog hoog zit zal je dit ongemak houden.
Maar mischien verlicht het wat!
Sterkte
En als je het gaat proberen...laat even weten of het geholpen heeft :)
2 maanden geleden
In de ochtend neem ik de appelazijn met water en in de avond rennies, zover heb ik er nog last van, maar wel mild.
2 maanden geleden
Bij mijn vorige zwangerschap was ik echt afhankelijk van allerlei maagzuurremmende middeltjes en dat wilde ik dit keer voorkomen dus ik let heel goed op wat het triggert. Het lijstje wat bij mij geheid voor maagzuur zorgt is:
-koolzuurhoudende dranken
-suiker
-vet
-zure vruchten
Als ik deze mijd én kleine porties eet, hoef ik geen maagzuurremmers te gebruiken!