35 Reacties
2 maanden geleden
Weet ook dat je het beste op je linkerkant kan leunen/liggen. De opening van de maag naar slokdarm zit namelijk rechts. Als je op rechts leunt of ligt dan loopt het er bij wijze van gemakkelijk uit omdat je het gat naar de onderkant helt). Als je op links leunt of ligt, zit het gat aan de bovenkant en loopt het er veel minder snel uit. Hoop dat het een beetje voor te stellen is, maar anders moet je eens denken aan een halfleeg blikje cola, en dan het drinkgat aan je rechterkant houden. Als je dan het blikje kantelt loopt het er naar rechts vrij snel uit, maar als je naar links kantelt niet.
2 maanden geleden
Reactie op sea96
Voor mij helpt een theelepel droge havermout erg goed. En goed kijken welke ...
Heb je havermout tip uitgetest. Opzich werkt het wel een beetje 🤭
2 maanden geleden
Bij mij werken tips zoals melk/brood/havermout etc niet. Ik probeer zeker 3 a 4 uur voor ik ga slapen niets meer te eten, als ik ‘s avonds nog drink in kleine beetjes en rennies. Heb een strip onder mn kussen liggen. Op je linkerzijde liggen is overigens beter dan rechts dus dat wil ook nog eens helpen
2 maanden geleden
Reactie op jojo zonnestraal
Omeprazol bij de Kruidvat werkt bij mij
Dit is echt topspul!!
één maand geleden
Reactie op babyelab
Maalox halen.. Rennies kan je placenta wit van uitslaan, snap niet dat ziek ...
Ik heb van rennies een hele mondinfectie gekregen. Ik heb nu maandag een afspraak bij de verloskundige en dan vraag ik om iets anders. Ik was er best van geschrokken
.doet echt pijn in de mond. Ik heb deze trouwens op eigen houtje gekocht