10 Reacties

2 maanden geleden

We hebben bij de eerste een geboortepakje in de maat 50/56 gehad (met pijpen en mouwen uitrollen naar een grotere maat, wel merk dat klein uitvalt). Deze paste nog net, was al vrij snel (binnen week na de eerste keer aan hebben) te klein. We gaan dezelfde bij de tweede weer gebruiken.

2 maanden geleden

50

2 maanden geleden

Ik heb tot nu toe alleen nog maar maat 56 en groter aangeschaft. Mocht tegen het einde van de zwangerschap blijken dat ons meisje een kleiner maatje nodig heeft, dan bestellen we dan nog wat kleinere kleertjes erbij. Zelf was ik bij de geboorte al te groot voor maat 50, vandaar dat ik even wil afwachten hoe groot ons kindje wordt.

2 maanden geleden

Ik koop maatje 50. Mijn moeder en zusjes hebben altijd alleen maar kleine baby's gehad. Dus ik ga ervan uit dat dat bij mij ook wel zo zal zijn. Ik koop er niet veel in. Maar 3 pakjes voor de zekerheid denk ik.

2 maanden geleden

Maat 50 en maat 56 neem ik mee naar het ziekenhuis. Zo is er altijd iets wat past. Mn eerste kindje paste in maat 50 en heeft daar wel bijna een maand ingezeten.

2 maanden geleden

Zowel maat 50 als 56. Mijn zoon was al 53cm bij geboorte dus had kwa lengte wel echt al 56 nodig (breedte ingenomen met veiligheidsspelden 馃檲) hij is met 40+6 gehaald. Maar deze kleine meid wordt met 39 weken gehaald tenzij ze zelf eerder komt, dus best kans dat ze nog in maat 50 zal vallen. Ook verschillen de maten per merk hoor, maat 50 van de prenatal is een stuk kleiner dan maat 50 van de zeeman.

2 maanden geleden

Ik neem, net zoals bij mn 1e, weer 2 pakjes mee - een maat 50 en een maat 56.

2 maanden geleden

Mijn zoontje leek met een normaal formaat ter wereld te komen, maar maat 50 bleek de eerste weken veel te groot. Ik neem voor de zekerheid ook een 44 mee馃

2 maanden geleden

Wij hadden bij de eerste maat 56 veel mee en 1 maat 50 want het zou een grote jongen worden. Bij geboorte is mijn partner tijdens covid alle winkels afgeweest of hij alsjeblieft iets mocht hebben direct zonder te bestellen en af te halen omdat we toch echt 50 en soms zelfs 44 nodig hadden. Ruime 2 maanden duurde het voor hij naar maat 56 ging. Nu dus gewoon veel 50 en 56. 50 nieuw vind je veel op vinted met kaartje er nog aan dus dat hoeft niet veel te kosten. Gebruiken we het niet verkoop ik dat gewoon weer door.

茅茅n maand geleden

Hier zwanger van de 4e en de eerste 3 waren 7 pond, 7 pond en 7.5 pond. Maar 56 bleek echt te ruim zelfs voor de zwaarste baby van 7.5 pond , zeker voor enkele weken. Nu dus maat 50 gekocht als eerste pakje.