7 Reacties

4 maanden geleden

Haha jazeker! Misschien niet zo erg, maar hij is wel continu bezig met mij (en dus de baby) veilig houden. Ik mocht m'n neefjes nauwelijks knuffelen omdat je van kleine kinderen ziek kunt worden. Vreemde katten of honden mag ik niet aaien en ik moet wel echt voor mezelf zorgen.. Heb je genoeg gegeten? Heb je vandaag bewogen? Je moet wel genoeg drinken he.. Ja ja... mag ik ook nog relaxen?

4 maanden geleden

Mijn man is ook wel beschermend, niet zo extreem als bij jou, maar met ons neefje ging ik vaak stoeien op de bank, mag niet meer omdat hij wel eens wild kan doen 🙈 mag niets meer tillen. Hij tilt alles. Steeds moet ik rust nemen en rustig aan doen.. Vreemde dieren mag ik niet meer aaien. 😅 Als ik nog maar even zucht of beetje moeilijk kijk.. meteen de vraag “heb je pijn of last?” Maar ergens ook dankbaar dat hij zo is… de andere kant van de ongeïnteresseerde man zou ik ook niet willen ☺️

4 maanden geleden

Het is ook heel lief! Maar ik vind het ook wel opvallend dat er zoveel cursussen zijn voor vrouwen over mindful en ontspannen zwanger zijn, maar voor mannen is het misschien nog wel veel enger.. die voelen niks en hebben er geen controle over. Maar goed ik weet ook niet of hij echt open zou staan voor zo'n cursus :p We gaan in ieder geval binnenkort baby/ kinder ehbo volgen, dat vindt hij ook een fijn idee.

4 maanden geleden

Reactie op kristab88

Het is ook heel lief! Maar ik vind het ook wel opvallend dat er zoveel curs ...
Daar heb je echt een punt! Voor hun is het natuurlijk totaal uit controle. Die cursus gaan wij ook volgen na onze vakantie ☺️ zelfde reden. We vonden het een fijn idee om dan te weten wat je moet doen als er wat gebeurt. En wordt grotendeels nog vergoed door je verzekeraar. (Bij DSW €50 vergoeding)

4 maanden geleden

Ik vind het echt zo lief. Zou willen dat mijn man zo deed haha

4 maanden geleden

Reactie op LJR

Ik vind het echt zo lief. Zou willen dat mijn man zo deed haha
Hij laat zijn zorg om/voor jou vast op een andere lieve manier zien!

4 maanden geleden

Haha ik kan me voorstellen dat dit vermoeiend is, maar vind het ook wel heel cute. Herken het totaal niet. Mijn man lijkt vaak te vergeten dat ik zwanger ben. Hij is wel de meest fantastische vader voor onze eerste dus denk dat het wel goed komt.