19 Reacties

2 maanden geleden

Myra?

2 maanden geleden

Ons kindje wordt half Koerdisch half Nederlands dus onze eisen waren ook ‘internationaal’ alleen wij wilden niet te Engels. Voor meisjes hebben wij op het lijstje: Aya(h) Elena Clara Rose Lea(h) Sela(h)

2 maanden geleden

Leuk, hier ook al een Mason en nu in verwachting van een meisje!

2 maanden geleden

Reactie op Mennos9

Leuk, hier ook al een Mason en nu in verwachting van een meisje!
Wat toevallig! 🩷

2 maanden geleden

Toevallig hebben wij ook een Mason, en die wordt volgende maand 2. Nu ook in verwachting van een meisje 🩷

2 maanden geleden

Jayda

2 maanden geleden

Reactie op 22-24mama

Toevallig hebben wij ook een Mason, en die wordt volgende maand 2. Nu ook i ...
Nou wat een toeval! Zijn jullie er al uit met de naam? (Voel je uiteraard niet verplicht dit te delen hoor 🤭)

2 maanden geleden

Reactie op juliaaaaa1

Nou wat een toeval! Zijn jullie er al uit met de naam? (Voel je uiteraard n ...
Bij ons gaat het waarschijnlijk Jolin worden 💕 We dénken dat we eruit zijn maar ik ben nog beetje bang dat mensen het dan dadelijk op zn Nederlands gaan zeggen, en het moet wel echt Engelse uitspraak zijn 😊

2 maanden geleden

Reactie op Mennos9

Bij ons gaat het waarschijnlijk Jolin worden 💕 We dénken dat we eruit zijn ...
Wat een mooie naam, staat ook op ons lijstje.

2 maanden geleden

Reactie op kaytea

Ons kindje wordt half Koerdisch half Nederlands dus onze eisen waren ook ‘i ...
Ah wat leuk! Wij hebben ook meiden met internationale namen en 2 ervan staan (bijna) in je lijstje! Onze dochters heten Miron, Sela en Elore. Voor de vierde denken we nu aan Isea.

2 maanden geleden

Ik ken een Mason en Kate, misschien vind je dat leuk?

2 maanden geleden

Rachel zou er mooi bij passen

2 maanden geleden

Reactie op 3smurfjes

Wat een mooie naam, staat ook op ons lijstje.
Leuk om te horen!! Hij komt bijna niet voor, dat maakt het ergens heel leuk (want origineel) maar ook wel ergens spannend ofzo, vraag me dan toch af wat mensen ervan zullen vinden 🤣

2 maanden geleden

Aldus ChatGPT ;) Abigail Anna Deborah Elizabeth Esther Eve Hannah Leah Miriam Naomi Rachel Rebecca Ruth Sarah Tabitha

2 maanden geleden

Reactie op miseel89

Ik ken een Mason en Kate, misschien vind je dat leuk?
Oh Kate spreekt me erg aan! Die ga ik droppen bij m’n man 🥲

2 maanden geleden

Zojuist op 9 van de 10 namen een duidelijke neeeee gekregen 🙄 Sarah en Elena gaan wel op ons lijstje. Ik vind het maar lastig maar gelukkig hebben we nog eventjes 🤭

2 maanden geleden

Ik ken een Mason en Lynn

2 maanden geleden

Mijn zoontje heet Mason Jace. Ik krijg ook een dochter en dacht nu aan Avélie Felice Spreek je uit als Evelie. Afkorten in de dagelijks leven als Eef. Eef en Mees

2 maanden geleden

Maeve