29 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op MerelR94
Ik heb de maxi cosi cosleeper, ik herken de scheefstand totaal niet. Wij zi ...
Hoi bedankt voor je reactie, ik geloof dat het om de scheefstand ging in de breedte, dus naar links of rechts. Fijn om te horen dat je dit niet herkent wellicht een fabrieksfoutje of beschadiging van het product bij die personen
4 maanden geleden
Reactie op Reese
Hoi bedankt voor je reactie, ik geloof dat het om de scheefstand ging in de ...
Oh nou ja hij kan wel wiebelen van links naar rechts als je dat bedoelt. Wat ik wel fijn vind als ie los staat zodat je een beetje kan wiegen.
Het is voor zover ik kan zien niet zo wankel dat ie door het gewicht van je baby aan 1 kant scheef gaat staan (maar hij is ook officieel maar tot 6 maanden of tot je kleintje op avontuur gaat).
4 maanden geleden
Geen tip over het gebruik (in verwachting van onze eerste) maar wel over de aanschaf: Er staan echt een heleboel goede op marktplaats! Wij hebben er recent een in de buurt opgehaald voor €100, was maar voor 1 kindje gebruikt en ziet er top uit. Wel goed opletten dat je de iora air (met ventilatie rondom) hebt als je die wil, van het dichte (oudere?) model staan er meer op marktplaats.
20 dagen geleden
Hi!
Ik vroeg me af of meer mensen dit herkennen.
Onze dochter ligt hier nu 3 weekjes op maar ik merk dat het matrasje in de breedte schuin lijkt te liggen. (Ik bedoel dus niet in de lengte, dat kun je verstellen dmv de zijkanten)
Maar het lijkt dus alsof het matrasje schuin ligt waardoor zij makkelijk op haar zij kan rollen. Ze ligt dus ook niet echt plat op haar rug omdat ze als het ware half naar mij toe leunt. Dit is niet echt wenselijk ivm veilig slapen.
Herkent iemand dit?
20 dagen geleden
Ik had 3 jaar geleden de chicco next 2 me, was wel tevreden omdat ik niet beter wist. Was wel erg wankel achteraf gezien, en best klein. Heb nu een Maxi cosi Iora aangeschaft, niet de air. Hij ziet er goed, stevig uit. Ook vindt ik het fijn dat hij zo ruim is. Het bedje van de chicco was kleiner.
20 dagen geleden
Reactie op DaCha
Dit is dus precies het probleem waardoor TS twijfelde. Is een bekend proble ...
Ik zie dit nu pas indd! Bizar!
Heb bol gebeld.
Vind het echt schandalig eigenlijk want is echt gevaarlijk.
Ben me nu wel aan het afvragen of ik een nieuwe iora air moet kopen want vind het wel de beste optie verder. Maar dan is het in elkaar zetten en hopen dat ze niet weer gaat scheefrollen..
20 dagen geleden
Wij hebben een maxi cosi. Tweede hands gevonden op marktplaats maar hij ziet er gloednieuw uit. (Ook een stuk goedkoper). Het is mij niet opgevallen dat hij scheef staat, de baby is er nog niet dus kan er verder niets over zeggen.
19 dagen geleden
Reactie op starry94
Ik zie dit nu pas indd! Bizar!
Heb bol gebeld.
Vind het echt schandalig ei ...
Ja ik heb ook de iora air gekocht omdat hij echt aan al m’n wensen voldeed. Ook het kunnen wiegen lijkt me een hele fijne optie, maar misschien dat hij daardoor juist sneller scheef staat.
Hij staat nu alvast in gewone pootjes en niet schommelmodus naast mn bed.
Wij hebben de gok maar gewaagd in de hoop dat de onze niet schuin trekt.