10 Reacties

2 maanden geleden

Geen ervaring met de maxi cosi, maar wij hebben de chico next to me, en waren bij onze dochter er tevreden mee en kan deze keer nog een ronde mee.

2 maanden geleden

Ik heb de maxi cosi cosleeper, ik herken de scheefstand totaal niet. Wij zijn super tevreden en met reflux is de “bewuste” schuinstand echt fantastisch. Je kan het bedje op verschillende standen kantelen waardoor ze minder last hebben van reflux.

2 maanden geleden

Reactie op MerelR94

Ik heb de maxi cosi cosleeper, ik herken de scheefstand totaal niet. Wij zi ...
Hoi bedankt voor je reactie, ik geloof dat het om de scheefstand ging in de breedte, dus naar links of rechts. Fijn om te horen dat je dit niet herkent wellicht een fabrieksfoutje of beschadiging van het product bij die personen

2 maanden geleden

Hier ben ik niet bekend mee. Echter heb ik ook pas laatste de maxi cosi Iora 2e hands aangeschaft voor ons 2e kindje. Ik heb online gelezen dat deze het beste uit de test kwam vandaar dat ik deze keuze heb gemaakt

2 maanden geleden

Wij kochten de iora 3 jaar terug voor onze eerste zoon. Scheefstand links rechts hebben wij geen problemen mee. Wij zijn juist super tevreden over deze co sleeper. En de schuin stand van boven naar onder ivm reflux. Misschien een fabrieksfoutje in een bepaalde batch?

2 maanden geleden

Reactie op Reese

Hoi bedankt voor je reactie, ik geloof dat het om de scheefstand ging in de ...
Oh nou ja hij kan wel wiebelen van links naar rechts als je dat bedoelt. Wat ik wel fijn vind als ie los staat zodat je een beetje kan wiegen. Het is voor zover ik kan zien niet zo wankel dat ie door het gewicht van je baby aan 1 kant scheef gaat staan (maar hij is ook officieel maar tot 6 maanden of tot je kleintje op avontuur gaat).

2 maanden geleden

Geen tip over het gebruik (in verwachting van onze eerste) maar wel over de aanschaf: Er staan echt een heleboel goede op marktplaats! Wij hebben er recent een in de buurt opgehaald voor €100, was maar voor 1 kindje gebruikt en ziet er top uit. Wel goed opletten dat je de iora air (met ventilatie rondom) hebt als je die wil, van het dichte (oudere?) model staan er meer op marktplaats.

2 maanden geleden

De maxi cosi lora air sleeper is in de sale bij babydump voor 161,- wordt morgen gratis thuisbezorgd 😊

2 maanden geleden

Reactie op dodo1224

De maxi cosi lora air sleeper is in de sale bij babydump voor 161,- wordt m ...
Klopt we hadden hem vorige week bekeken in de winkel. Ik twijfelde nog een beetje tussen de maxi cosi en de chico glide. Denk dat ik m toch ga bestellen 🙈

2 maanden geleden

Reactie op dodo1224

De maxi cosi lora air sleeper is in de sale bij babydump voor 161,- wordt m ...
Ik bedoel De chico magic niet glide haha, zoveel co sleepers haal ze doorelkaar. Hoe dan ook, we gaan de maxi cosi een kans geven