29 Reacties

18 dagen geleden

Wij hebben deze ook, 2 jaar geleden gekocht destijds. Maar herken het probleem niet. Zijn juist heel tevreden erover! Zoals ik lees van anderen lijkt het probleem meer te zijn met modellen die recent nieuw gekocht zijn. Wellicht een verkeerde productielijn geweest? Zou dan gewoon een nieuw vervangend artikel vragen!

18 dagen geleden

Reactie op Deligrace

Wij hebben deze ook, 2 jaar geleden gekocht destijds. Maar herken het probl ...
Maar heb je dan de iora of de iora air? Dus met luchtdoorlatende zijkanten of dicht? Ik meen dat die air vrij nieuw is

14 dagen geleden

Reactie op starry94

Hi! Ik vroeg me af of meer mensen dit herkennen. Onze dochter ligt hier nu ...
Hi! Toen je deze vraag stelde zat onze dochter nog in mijn buik. Inmiddels ligt ze erin en ik herken het probleem! Heb je al contact gehad met de winkel waar je het gekocht hebt? Onze komt van de babydump, benieuwd hoe ze dit bij jou hebben opgelost!

14 dagen geleden

Reactie op BehulpzameBoom084540

Hi! Toen je deze vraag stelde zat onze dochter nog in mijn buik. Inmiddels ...
Yes ik heb hem teruggestuurd naar de Partner via Bol. Krijg mijn geld terug is de bedoeling! Heb trouwens de Maxi Cosi tori cosleeper binnen inmiddels, ook een stuk goedkoper en die bevalt heel goed!

14 dagen geleden

En bij een ondeugdelijk product moeten ze je echt wel je geld terug geven! Dus gewoon mee terug gaan en voet bij stuk houden, het is gewoon echt mega gevaarlijk!

12 dagen geleden

Reactie op starry94

En bij een ondeugdelijk product moeten ze je echt wel je geld terug geven! ...
Thanks voor je reactie! We gaan erachteraan!

12 dagen geleden

Reactie op starry94

Ooh oke hihi. Ik duim voor je! Je zou t misschien al kunnen testen met een ...
Moet ik er wel even een zak van 4 kilo in leggen. 🧐 eigenlijk geen slecht idee om het te proberen voor mevrouw zich aandoet!

12 dagen geleden

Reactie op DaCha

Moet ik er wel even een zak van 4 kilo in leggen. 🧐 eigenlijk geen slecht ...
Ik heb het achteraf nog getest met een rond voorwerp (flessendop), dat rolde echt overduidelijk naar 1 kant. Bij mijn nieuwe cosleeper bleef deze netjes staan op het matras

12 dagen geleden

Ik heb 'm ook van babydump, welk model heb jij?