7 Reacties

2 maanden geleden

Kun je het onderstel niet gebruiken van de kinderwagen die je gekocht hebt met maxi cosi adapters? Meestal verkoopt het merk kinderwagen de adapters voor de maxi cosi er los bij

2 maanden geleden

Ja dat is een kolossaal ding en niet zo snel in te klappen. Daarom ben ik op zoek naar wat anders. Doona lijkt me ook wel wat maar ja best aan de prijs

2 maanden geleden

Wij hebben de maxi cosi lara 2 en deze gebruikt met maxi cosi steunen bij onze eerste. De buggy klapt heel makkelijk in de uit en is lekker compact in de auto. Enige nadeel is dat als er maar iets tussen de voorste zwenkwielen zit moet je dit schoonmaken anders wordt die onbestuurbaar zeker met maxi cosi met kind erin.

2 maanden geleden

Reactie op Ellen9023

Wij hebben de maxi cosi lara 2 en deze gebruikt met maxi cosi steunen bij o ...
Ok bedankt voor de tip! Ik zien ook buggy die helemaal plat kan waar je een baby in kan leggen. Zoals deryan xl buggy. Maar geen idee of dat wel echt verstandig is

2 maanden geleden

Die ken ik niet maar je zou ook nog kunnen overwegen om de baby uit de maxi cosi op je arm mee te nemen of in een makkelijke snelle draagzak te doen. Of natuurlijk totaal niet wat je vraagt.. 😊

2 maanden geleden

De Nuna Pepp is mij goed bevallen. Oriënteer je op buggy’s waar autostoeltjes op kunnen en check daarna wat er op marktplaats aangeboden wordt. Bespaart jou geld, maakt een ander blij en is beter voor het milieu😉

2 maanden geleden

Reactie op Ellen9023

Die ken ik niet maar je zou ook nog kunnen overwegen om de baby uit de maxi ...
Dit is inderdaad wat ik bij de eerste ook altijd deed. Had altijd een ringsling bij me voor dit soort dingen en toen ze wat groter was de minimonkey mini sling standaard in de auto. Vond ik persoonlijk handiger dan gehannes met de maxicosi op van die adapters...