26 Reacties
vorig jaar
Ik heb ook de maxi cosi pebble 360 pro en ben ook benieuwd naar de nadelen en voordelen
vorig jaar
Ben wel benieuwd of de maxi cosi pebble 360 pro op de maxi Cosi familyfix 360 kan?
vorig jaar
Wij zijn voor de pro gegaan omdat we verwachten lange ritten te maken. Het kunnen zetten in ligstand van het zitje zou betekenen dat je minder hoeft te stoppen en was het voor ons dus waard.
vorig jaar
Wij zijn ook voor de pro en de isofix met slidetech gegaan. Hoewel je met de parkeerplaatsen in Nederland niet zo vaak je deur helemaal open kan slingeren om die slidetech te gebruiken, maar bij onze parkeerplaats thuis kan het wel.
we hebben gewoon even in de winkel geoefend; een beetje gek misschien maar mijn vriend heeft met zijn armen gedaan alsof er een frame was waar het autostoeltje doorheen moest en die paar centimeter dat hij naar je toe komt maakt voor de keren dat het wel kan een enorm verschil.
vorig jaar
Wij hebben ook de pro gekocht maar nog niet gebruikt. Voor ons was de doorslag dat we heel ver bij familie vandaan wonen en dus vaker lange ritten maken. Dan vinden we het fijn dat de kleine in de lig stand kan. Het is inderdaad wel een rib uit je lijf 🙈. We hebben de maxi cosi wel in de sale voor €229 kunnen kopen. Scheelde toch 70€.
vorig jaar
Wij hebben de gewone pebble 360. Ons is eerder aangegeven en ook laten zien dat die eigenlijk niet mega ver uitschuift. Dat vonden we niet een mega meerwaarde daardoor.
In de verschillende standen maakte ook niet veel uit volgens de adviseur want ze mogen toch beperkte tijd in een maxi Cosi zitten gezien de beperkte bewegingsruimte (in welke stand dan ook)
Wij wonen ver van familie ook.
Vrienden van ons hadden wel de slide variant en raadde het ons ook af omdat de meerwaarde als nihil werd ervaren.
vorig jaar
Wij hebben de 'gewone' 360. Ben daar heel erg blij mee, dus raad je sowieso aan om voor een variant van de 360 te gaan. Bij ons eerste kindje was de pro nog niet op de markt. Ik denk eigenlijk wel dat ik anders voor de pro was gegaan, want we hebben ook getwijfeld over een andere autostoel van cybex die in de ligstand kan. Maar vond die stoeltjes niet zo mooi 😅
vorig jaar
Ook veel getwijfeld, toch besloten om voor de normale 360 te gaan. Adviseur gaf aan dat het echt niet op het uur aan kwam tenzij je op dagelijkse basis je kindje veel uren in de auto hebt. Maar een keer naar familie die verder weg woont of op wintersport kan ook prima in de normale 360.
vorig jaar
Bedenk je wel dat je kindje met vier maanden al in de maxicosi axissfix kan en je dus nu (wat betreft de auto) een uitgave doet voor de eerste 4 maanden.