9 Reacties

één maand geleden

Ik geloof dat het wel geadviseerd wordt om de onderdelen te vervangen. Zelf ga ik mijn kolf uitkoken en dan controleren op scheurtjes en zo nodig onderdelen bijbestellen. Door niet - gebruik kan het dus ook gaan scheuren als het droog wordt.

één maand geleden

Oh goeie, hier moet ik ook nog naar kijken. Ik heb wel eerder gelezen dat je bij prenatal je medela kolf kan laten testen, zal eens zoeken of ik hier nog iets over kan vinden.

één maand geleden

Hoiii, Ik heb het advies gekregen om alle onderdelen te vervangen omdat er anders groot kans is op infectiegevaar. Ik heb de vorige keer de medela swing aangeschaft. Ben ik dus naar de winkel geweest..... en alle vervangende onderdelen kosten evenveel als een nieuwe kolf😅

één maand geleden

Mijn verloskundige zei dat je de snoertjes en de schilden moet vervangen. Maar heel eerlijk, ik heb de mijne gekocht voor de eerste en bij de tweede alleen uitgekookt 😇

één maand geleden

Reactie op An0ukkkk

Oh goeie, hier moet ik ook nog naar kijken. Ik heb wel eerder gelezen dat j ...
Ja daar heb ik over gebeld, maar kan alleen als je ‘m daar gekocht hebt 😊

één maand geleden

Reactie op Kopjethee

Mijn verloskundige zei dat je de snoertjes en de schilden moet vervangen. M ...
Ik heb de vorige keer ook alleen alles uitgekookt en getest op hij nog werkte. Dat ga ik deze ook doen, als hij niet meer goed werkt ga ik met een kolfconsult kijken welke kolf me dan het beste zou passen. Want inderdaad; alle onderdelen vervangen is echt zonde in vergelijking met de prijs voor een hele nieuwe….

één maand geleden

Beetje late reactie: de klantenservice van Prenatal gaf aan dat je de kolf daar niet gekocht hoeft te hebben voor het doormeten. Moet dit nog proberen, het zou bij alle filialen kunnen maar toen ik in Utrecht was wist niemand van het personeel hoe dit moest. Alle plastic onderdelen heb ik inmiddels nieuw aangeschaft, ook de flesjes. Ik ben een beetje bang gemaakt door de recente berichten over plastic flessen die in de vaatwasser gaan en in de loop van de tijd toch schadelijke stoffen gaan afgeven..

één maand geleden

Reactie op An0ukkkk

Beetje late reactie: de klantenservice van Prenatal gaf aan dat je de kolf ...
Keuringsdienst van waarde, na 15 keer in de vaatwasser al geloof ik. En sterilisator zou ik ivm de temperatuur maar laten. Dus op de hand afwassen. Of de simpele manier; Doe mij maar glas. 😅

één maand geleden

Reactie op DaCha

Keuringsdienst van waarde, na 15 keer in de vaatwasser al geloof ik. En ste ...
Heb je glazen flesjes voor de kolf? Glazen speenflessen hadden wel wel, van dr Brown’s, maar die plastic onderdelen weggedaan…