23 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op SanneVanDerGraef_7
Hoe gaat het nu met je?
Bloeddruk is goed door de medicatie, ze willen inleiden bij 39 weken. Aangezien er verder geen symptomen voor zwangerschapsvergiftiging zijn kan het ook nog naar achter worden geschoven als het bijvoorbeeld druk is. Mij is verteld dat er na 39 weken weinig winst te behalen is voor de baby maar vooral schade mogelijk is bij de moeder, bevallen is de beste oplossing. Heb er wel vrede mee dat dit nu het plan wordt :)
Hoe gaat het bij jou?
19 dagen geleden
Reactie op L0123
Bloeddruk is goed door de medicatie, ze willen inleiden bij 39 weken. Aange ...
Wat fijn dat je bloeddruk goed is door de medicatie. Ik ben vandaag begonnen met medicatie, omdat mijn bloeddruk weer was gestegen. Ook gelijk weer alles getest, maar ook geen zwangerschapsvergiftiging. Donderdag wordt ook de inleiding besproken. Moet echt nog even schakelen, maar heb mezelf er al bij neergelegd. Hoop dat de bevalling alsnog mooi wordt en dat ik tijdens de bevalling alsnog wat regie kan houden en rust kan vinden. Hoop hetzelfde voor jou! 🥰
17 dagen geleden
Mijn bloeddruk was vandaag weer helemaal goed (120/75). Ze wilden eigenlijk een inleiding afspreken en de ontsluiting meten, maar heb gezegd dat ik dat wil uitstellen en gewoon op controle wil blijven komen. Nu dus maandag weer controle. Mocht het dan weer laag zijn, wil ik het weer uitstellen. Mocht het hoog zijn dan zal ik aan een inleiding niet ontkomen.. hopelijk komt ons meisje vanzelf in de tussentijd 😩. Hoe gaat het met jullie?