9 Reacties

2 maanden geleden

Hier vanaf week 14, maar doe al lang niet meer in m’n buik 😂 ben er wel echt dikke zat van elke dag weer… hoopte ook een paar weken eerder te moeten stoppen maar bij de weeen dus pas?😭

2 maanden geleden

Ik spuit dagelijks clexane en neem asaflow. Ik heb nog dagelijks blauwe plekken/harde schijven en merk dat ik steeds moeilijker een goede vetplooi kan maken. Ik ben tijdens fertiliteitstraject moeten starten dus ik prik van dag 1 (start cyclus) van de zwangerschap. Ik word ingeleid tussen de 38 en 39 weken afhankelijk van het gewicht van de baby. Ik moet 48u voor de vastgelegde datum stoppen met de bloedverdunners. Na de bevalling moet ik weer herstarten tot 6 weken na de bevalling. We hebben dus nog even te gaan 😒.

2 maanden geleden

Reactie op Nmdvvh

Hier vanaf week 14, maar doe al lang niet meer in m’n buik 😂 ben er wel ec ...
Jaa, dat zeiden ze bij mij in ieder geval! Waar spuit je dan?

2 maanden geleden

Reactie op Joewar

Ik spuit dagelijks clexane en neem asaflow. Ik heb nog dagelijks blauwe pl ...
Bwehh! Opzich ivm die clexane fijn dat inleiden mogelijk is. Zelf moet ik ook tot 6 weken daarna! Dus indd, nog even te gaan & ook helemaal klaar mee ☹️

2 maanden geleden

Ik hoef dit maar 6 weken na mijn bevalling te doen maar zie er nu alweer tegenop🙈 ik spoot na mijn bevalling sowieso al in mijn bovenbenen. Maar t voelde vaak alsof ik het verkeerd had gedaan. Dan werd heel mn been stijf en soms ook zere en blauwe plekken. Maar dat is dan soort 'normaal' denk ik

2 maanden geleden

Reactie op Boe-metje-1997

Jaa, dat zeiden ze bij mij in ieder geval! Waar spuit je dan?
Ik spuit alleen nog maar in de benen, denk al een week of 8/10

2 maanden geleden

Reactie op Nmdvvh

Ik spuit alleen nog maar in de benen, denk al een week of 8/10
Dat doet bij mij dus zóveel meer pijn dan in de buik!

2 maanden geleden

Vanaf 12 weken gebruik ik de fragmin. Ben nu 31 +2 weken zwanger en het spuiten in de buik ging me erg irriteren. Daarom spuit ik sinds vorige week in mijn buitenkant bovenbeen. Het brand wel wat meer maar minder last van harde schijven. Alleen wel meer blauwe plekken. Tot nu toe moet ik nog doorgaan met spuiten tot 6 weken na de bevalling. Ik gebruik ook acetylsalicylzuur hiermee moet ik bij 36 weken stoppen. Ben het spuiten ook echt wel zat maar goed alles voor een goed doel😊

2 maanden geleden

Reactie op Boe-metje-1997

Dat doet bij mij dus zóveel meer pijn dan in de buik!
Jaa dat zeker, maar vond de buik ineens eng 😭