56 Reacties

één maand geleden

Die van oms is ook te klein gezien haar eigen orginele curve. Van p32 naar p10 en nu p18. Waarschijnlijk dinsdag laatste controle dmv een groeiecho, klinkt nu wel wat weinig als ik dit van jou lees

één maand geleden

Wij hebben pas sinds twee weken groeiecho’s. Toen werd hij op P8 geschat en gisteren op P6. Er is vastgesteld dat de placenta minder goed werkt, dus ik word waarschijnlijk rond 37 weken ingeleid.

één maand geleden

Ja ons kindje is veel te klein. Het buikje loopt heel erg achter en groeit bijna niet. Ik heb nu twee keer per week CTG en elke week een controle van de doorbloeding. Ook een keer in de twee weken een groei echo.. gelukkig beweegt hij heel veel dus dat geeft extra rust. Wel spannend is dat ik nu waarschijnlijk met 37 weken ingeleid ga worden dus alles komt nu wel heel dichtbij ineen!

één maand geleden

Hier P10 met de 36 weken echo. Met 34 weken ook echo gehad maar toen konden ze de beentjes niet goed meten, dus was de uitslag niet betrouwbaar. Doorbloeding is nog steeds helemaal in orde, dus geen inleiding met 37 weken gepland. Was niet nodig volgens de arts. Nu met 38 weken (aanstaande dinsdag) weer controle. Ben benieuwd! Maar geen groeiecho meer want dat zou nu niet meer lukken begreep ik.

één maand geleden

Hier ook een kindje dat klein is en niet meer goed groeit. Eerst P55, later P40 en nu P12. Doorbloeding nog voldoende, dus over 1,5 week weer een groeiecho. Dan ben ik 35 weken. Vermoedelijk tussen de 37 en 38 weken een inleiding.

één maand geleden

Hier ook een p10 kindje met 36 weken. Nog geen inleiding oid gepland want placenta doet het nog goed. Maar wel wekelijkse controles bij de gynaecoloog. Mijn eerste kindje was ook te klein, werd p10 geschat maar was uiteindelijk veel kleiner nog bij geboorte (2100 gram). Bij haar ben ik met 37 weken ingeleid vanwege steeds slechter werkende placenta. Ik hoop dat deze baby langer blijft zitten en wat groter kan groeien want vorige keer was onze newborn geen fijne tijd doordat ze zo klein was en ook niet goed dronk. Succes iedereen, hoop dat alle babies gezond zijn.

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Hier P10 met de 36 weken echo. Met 34 weken ook echo gehad maar toen konden ...
Spannend!!! Hou me op de hoogte

één maand geleden

Reactie op Melissaxs

Die van oms is ook te klein gezien haar eigen orginele curve. Van p32 naar ...
Mijn kindje beweegt daarbij ook een stuk minder dus vandaar de vele controles! Weet je al of je ingeleid gaat worden?

één maand geleden

Reactie op KJS

Hier ook een p10 kindje met 36 weken. Nog geen inleiding oid gepland want p ...
Jeetje! Wat een gedoe hè…

één maand geleden

Reactie op tuliptree

Wij hebben pas sinds twee weken groeiecho’s. Toen werd hij op P8 geschat en ...
Pffff ellende!!! Hoe ver ben je nu? Sterkte ❤️

één maand geleden

Ik word komende woensdag ingeleid (37 + 2), omdat de baby klein is, weet niet precies de P waardes maar onder de 10. Zou sowieso al ingeleid worden met 39 weken.

één maand geleden

Hier ook p10 maar volgens de verloskundige geen reden tot zorgen omdat ze nog steeds op haar eigen lijn groeit

één maand geleden

Hier van P2,3 naar P5 gegroeid. Wij krijgen nog een groeiecho bij 37 weken en zien van daaruit verder. Wekelijkse controle. Ik wacht maar rustig af en probeer zoveel mogelijk rust te pakken.

één maand geleden

Reactie op Jalysha

Hier ook p10 maar volgens de verloskundige geen reden tot zorgen omdat ze n ...
Wij hetzelfde, p9, maar ze groeit op haar eigen lijn goed gelukkig!

één maand geleden

Hebben jullie prematuur kleding aangeschaft? Maat 44? Ik heb nu in paniek nog allemaal kleding in maat 44 gekocht. Mijn zoontje woog namelijk 3260 en voor hem was maat 50 soms al een uitdaging… laat staan bij die kleintjes

één maand geleden

Reactie op tdkramer

Hebben jullie prematuur kleding aangeschaft? Maat 44? Ik heb nu in paniek n ...
Nee 😊. Ik ga ervan uit dat maatje 50 past tegen de tijd van de geboorte. Mocht dat niet zo zijn, dan vraag ik onze ouders wel om even naar de HEMA te gaan en wat kleding te kopen 😉.

één maand geleden

Reactie op tdkramer

Ja wij net wel maar ons kindje wordt rond de 2 kilo geschat…

één maand geleden

Reactie op Ro1994

Wij hetzelfde, p9, maar ze groeit op haar eigen lijn goed gelukkig!
Gelukkig maar, dat is een hele geruststelling! Dan is ze ook 'gewoon' kleiner

één maand geleden

Reactie op tdkramer

Pffff ellende!!! Hoe ver ben je nu? Sterkte ❤️
Nu 35+4, dus het komt opeens best dichtbij. Ik kwam erachter toen ik met 33 weken werd opgenomen vanwege dreigende vroeggeboorte, dus hij zou ook nog zomaar eerder kunnen komen. Spannend tijd ook voor jou! Hoe ver ben jij? Wij hebben drie setjes in maat 44 aangeschaft trouwens 😊

één maand geleden

Reactie op tdkramer

Ik wel een paar boxpakjes. Mijn baby schommelt tussen p1 en p2. Aankomende week staat de inleiding.