24 Reacties

3 maanden geleden

Ik werk in de zorg 32 uur. Ik was gaan minderen, gedeelte ziekenwet in , tot dat ik na 2 dagen weken de trap niet meer op en af kon van de pijn. Vanwege me bekken klachten. Nu vd week 2 x 4 uurtjes op at . En dit ging wel , tuurlijk voel ik me pijn. Maar wil niet thuis zitten . Verder nog een peuter van 3.5 die heel veel aandacht vraagt . Nu bijna 23 weken zwanger.

3 maanden geleden

Reactie op @1991

5 oktober pas zou na mijn vakantie nog 6 weken moeten werken. De moed zakt ...
Ja dat is niet goed hoor. Zou gewoon goed blijven aangeven dat het niet lukt... Is je werk wel schappelijk? Bij mij zeiden ze 3 dagen terug, neem maar meditatie in, want we kunnen je niet missen. Had netjes me grens aangegeven dat het niet ging. Nu afgelopen weekend gewerkt, en merk dat ik gewoon op ben. Teminste nu wel kunnen regelen dat ik alleen avonddiensten heb. Kan ik teminste smorgens uitslapen... Maar als het zo blijft gaan dan stop ik ook eerder en meld ik me ziek.

3 maanden geleden

Reactie op DopjeM

Ja dat is niet goed hoor. Zou gewoon goed blijven aangeven dat het niet luk ...
Ik werk in de kinderopvang dus fysiek werk. Op een babygroep van 0-2 jaar. Ik ben vorige week toevallig gebeld door de bedrijfsarts omdat ik 3 maanden terug daar een gesprek mee heb gehad. Dus die belde even om te vragen hoe het nu gaat. Heb aangegeven dat ik het opbouwen heel zwaar vind en dat ik daarna eigenlijk op bed lig de rest van de dag. Hij zei dat dat niet goed was. Dat als er geen goede balans was tussen werk en prive het dus eigenlijk niet gaat om te werken. Hij had me aangeraden het te bespreken met leidinggevende en sowieso even een gesprek aan te vragen met de bedrijfsarts.