9 Reacties

5 maanden geleden

Onze dochters heten; Lo茂s Mila Norah Elin Verder lees ik even mee want wij krijgen een derde dochter erbij 馃挆

5 maanden geleden

Onze dochter heet Lizzy, benieuwd naar de inspiratie van andere . Wij krijgen ook nog een dochter 馃挆

5 maanden geleden

Mijn dochter heet olivia. Wij krijgen nu ook een 2e dochter dus kijk graag even mee. Vind Juna en Milia mooi en mij man Julia en toevallig lizzy haha. Wik geen populaire naam, nadat ons dochter werd geboren kwam het liedje van antoon uit olivia sinds dien is die naam erg gestegen 馃檲. Daarom valt voor mij Julia al af, of miss als 2e naam.

5 maanden geleden

Emma, Liva, Livv, Norah, Nov茅, Fenne Gefeliciteerd 馃挄

5 maanden geleden

Ons dochter heet: Jaylee Celina ik noem haar vaak als afkorting JC (JayC) Wij hebben nog de namen Loana, Ayana en Helena voor als het een meisje word. Voor ons dit nog een verrassing tot de geboorte

5 maanden geleden

Ik lees ook even mee! Wij hebben al een zoontje die Mason heet en krijgen nu een meisje 馃挄 Op dit moment op onze lijstjes: Jolin Jolie Joanne Josie Elin (weet alleen niet of ik "Mason & Elin" heel lekker vind klinken...)

5 maanden geleden

Hier ook meisjesnamen gezocht! Heb al een dochter die Serafine heet en een zoon die Mika heet. Welke aparte namen die wel redelijk Nederlands en makkelijk uit te spreken zijn past hierbij? (Wellicht beetje Italiaans mag ook) Wij hebben momenteel in ons hoofd: Elena Kiara (Ciara/Chiara)

5 maanden geleden

Bij Nina vind ik trouwens Bibi of Ivy leuk klinken!

5 maanden geleden

Lauren Ella Rosalie Fleur Pien Juli毛tte