12 Reacties

25 dagen geleden

Ik vind persoonlijk Juul leuker.. past ook prima bij Floris

25 dagen geleden

Ik vind Juul ook veel leuker. Maar dat is kwestie van smaak.

25 dagen geleden

Julot vind ik ook geen leuke naam, sorry… Juul wel, maar niet passen bij Floris. Wat vind je van Julie, Jolie, Julia?

25 dagen geleden

Ik zou ook voor Juul kiezen! 😄

25 dagen geleden

Ik heb een vriendin met een zoontje Floris (noemen we Flo als afkorting) en Julia (Juul) als afkorting. Ik vind Julot persoonlijk geen leuke naam, dus ik zou ook voor Juul of Julia oid kiezen.

25 dagen geleden

Juul!

25 dagen geleden

Julot is dat een naam dan? 😅 Ik zeg juul maar vind die ook niet heel leuk bij floris.

25 dagen geleden

Laat voor op staan; als jullie er samen uitkomen en er blij mee zijn.. lekker doen! Maar aangezien je een mening vraagt… Julia, Julie, Juliëtte, Juliana passen volgens mij heel goed bij Floris. Julot heb ik nog nooit gehoord en klinkt mij erg vreemd in de oren. Maar Juul vind ik eerlijk gezegd ook al wat vreemd omdat het voelt als een afkorting. Floor en Juul ja, maar als je zoontje Floris heet zou ik voor haar toch ook een “volledige” naam kiezen. 😅

25 dagen geleden

Ik hou wel van wat originelere namen, maar als ik de reacties tot nu toe lees zou dit ook wel een naam kunnen zijn waarvan mensen niet weten hoe je het uitspreekt?

24 dagen geleden

Reactie op DaCha

Laat voor op staan; als jullie er samen uitkomen en er blij mee zijn.. lekk ...
Dat vind ik inderdaad ook van Juul. Daarom zijn we verder gaan kijken. Julia, Julie, Juliette vind ik allemaal niet zo leuk. Julot origineel en ik ken in mijn omgeving 2 meiden die zo heten, dus voor mij een hele normale naam die niet heel vaak voorkomt. De uitspraak is op z’n Nederlands, dus Juu-lot.

24 dagen geleden

Reactie op irene45

Dat vind ik inderdaad ook van Juul. Daarom zijn we verder gaan kijken. Juli ...
Lastig hè die namen.. 🫣 Floris en Julot, vind het leuk hoor! 😃💙🩷 Zou er gewoon voor gaan! 💪🏼 En idd, in de praktijk zal ze toch Juul genoemd worden.. dan heb je allebei je zin toch? 😃🤗