Mijn vriend en ik blijven twijfelen over de voornaam van onze dochter. De twee namen die we tot nu toe het mooist vinden zijn Nora en Hannah. Ik krijg graag inspiratie of wij een naam nog over het hoofd hebben gezien die een beetje dezelfde stijl heeft :)
Beide namen zijn prachtig! Mijn man en ik hebben nog eenzelfde twijfel: Sara en Mira.
Wellicht passen deze namen ook nog in jullie straatje (en wordt de keuze nog moeilijker haha).
Ik vind ook beide namen mooi. Hannah wil man helaas niet. Nora staat ook op ons lijstje.
Wij hebben al een dochter, Elise. En nu staan Norah en Sarah (of Saar) op ons lijstje. Sofie vinden we ook leuk. Is alleen al in de omgeving!
Ik vind Nora heel mooi!
Andere namen.. Ava, Lara, Tara (een Ierse naam), Anna, Evy, Amy, Sophie..
heel veel succes met kiezen! Maar beide al prachtige namen 😄
Ik vond Nora heel mooi, maar mijn vriend helaas niet. Mocht het een meisje worden dan gaat ze Julia heten.
Ik vond Juna trouwens ook heel leuk, vond mijn vriend dus ook niet leuk 🤣
Ik weet niet of je in God gelooft maar beide namen hebben een prachtige betekenis. Nora betekent “God is mijn licht” en Hannah betekent “God is genadig”. Misschien als je nadenkt over de betekenis krijg je misschien meer ‘feeling’ met een van de namen
Ik vind Hannah echt heel mooi! Stond ook op mijn lijstje, maar vriend was minder enthousiast. Nora komt heel veel voor en is best een populaire naam. Hannah komt iets minder voor. Misschien helpt dat?