18 Reacties

één maand geleden

Geen inspiratie helaas, maar ik vind Hannah prachtig en super leuk 🥰

één maand geleden

Beide namen zijn prachtig! Mijn man en ik hebben nog eenzelfde twijfel: Sara en Mira. Wellicht passen deze namen ook nog in jullie straatje (en wordt de keuze nog moeilijker haha).

één maand geleden

Reactie op Floun

Beide namen zijn prachtig! Mijn man en ik hebben nog eenzelfde twijfel: Sar ...
Beide heel leuk! Helaas in nabije omgeving al kindjes die zo heten!

één maand geleden

Ik vind ook beide namen mooi. Hannah wil man helaas niet. Nora staat ook op ons lijstje. Wij hebben al een dochter, Elise. En nu staan Norah en Sarah (of Saar) op ons lijstje. Sofie vinden we ook leuk. Is alleen al in de omgeving!

één maand geleden

Nora vind ik een leuke naam! Mijn dochter heet Fenna, valt wel beetje in dezelfde stijl.

één maand geleden

Ik vind Nora heel mooi! Andere namen.. Ava, Lara, Tara (een Ierse naam), Anna, Evy, Amy, Sophie.. heel veel succes met kiezen! Maar beide al prachtige namen 😄

één maand geleden

Wij hebben een Nora 💕 in november verwachten we haar zusje en die gaat Ella heten

één maand geleden

Nora stond ook mijn lijstje! Prachtige naam 🎀🩰🫧

één maand geleden

Bij ons wordt het ook Nora! Twijfelen wel nog over Nora of Norah

één maand geleden

Ik vond Nora heel mooi, maar mijn vriend helaas niet. Mocht het een meisje worden dan gaat ze Julia heten. Ik vond Juna trouwens ook heel leuk, vond mijn vriend dus ook niet leuk 🤣

één maand geleden

Hannah is heel leuk!

één maand geleden

Ik weet niet of je in God gelooft maar beide namen hebben een prachtige betekenis. Nora betekent “God is mijn licht” en Hannah betekent “God is genadig”. Misschien als je nadenkt over de betekenis krijg je misschien meer ‘feeling’ met een van de namen

één maand geleden

Wij hebben ook de naam Nora voor als het een meisje mag zijn😊

één maand geleden

Ik vind Hannah echt heel mooi! Stond ook op mijn lijstje, maar vriend was minder enthousiast. Nora komt heel veel voor en is best een populaire naam. Hannah komt iets minder voor. Misschien helpt dat?

één maand geleden

Wat vinden jullie van Norah of Nora?

één maand geleden

Wij zijn er na lang twijfelen inmiddels over uit dat het Hannah wordt :)

één maand geleden

Mooie naam 😍