17 Reacties

6 maanden geleden

Mijn dochters heten Nora en Vera. En ik volg gelijk mee, wij krijgen weer een meisje🥰

6 maanden geleden

Reactie op MamavanNoraSofia

Mijn dochters heten Nora en Vera. En ik volg gelijk mee, wij krijgen weer e ...
Zou hierbij direct denken aan Lara of Mara

6 maanden geleden

Onze dochter heet Nomi 😊 We weten helaas nog niet wat wij krijgen, maar ik volg ook even voor inspiratie 😄

6 maanden geleden

Als we een dochter krijgen gaat ze Silke heten.

6 maanden geleden

Reactie op MamavanNoraSofia

Mijn dochters heten Nora en Vera. En ik volg gelijk mee, wij krijgen weer e ...
Nora, Vera en Yaël? Even iets anders dan in de trant van Lara / Lana. Vind zelf Sifra heel leuk. Man heeft alleen associaties daarmee. En wij neigen ook heel erg naar ‘ Gabriëlla ‘. Hebben een hele korte achternaam. Dus bij wijze van achternaam is Bos, dan heb je: Gabriëlla Bos. Vinden jullie dat een mooie naam?

6 maanden geleden

Wij weten nog niet wat het wordt maar dit zijn m’n fav meisjes namen🤩 1. Nayla 2. Yara 3. Liv 4. Yuna / Juna 5. Sarah

6 maanden geleden

Reactie op elisabethMC7

Nora, Vera en Yaël? Even iets anders dan in de trant van Lara / Lana. Vi ...
Is het niet belangrijker dat jij het een mooie naam vindt? 😅

6 maanden geleden

Onze dochter heet Vieve 🥰

6 maanden geleden

Wat een mooie namen allemaal 🥰

6 maanden geleden

Ohh leuk dit. Ik zie ook gelukkig allemaal redelijk „normale“ namen in mijn ogen. Dus dat is fijne inspiratie. Ik vind zelf Rosalie heel erg leuk. Maar ook Lauren, Maira, Isabel, Hanne. We hebben vermoeden dat het een meisje wordt, aldus nub theorie.. maar weten eind mei pas meer!

6 maanden geleden

Op mijn lijstje staat momenteel Nina, Nien, Nell en Loïs. Mijn vriend is dan weer fan van Cléo en Roos.

6 maanden geleden

Als wij een meisje krijgen wordt het Aya, maar ook Elena en Clara staan op ons lijstje 🩷

6 maanden geleden

Onze dochter heet Liva 🩷

6 maanden geleden

Gefeliciteerd! Wij krijgen een jongen, maar ik had een heleboel meisjesnamen opgeschreven die ik mooi vond mocht het een meisje zijn. Misschien wat leuke inspiratie voor jullie! Fenne Noué Noor Mae Maelle Cilou Romée Lya Lou Caro Juna Lott Alysée Amelle Océane Cosette Jade Jolein Ellie Juline Celia Jada Yara Rosie Joni Léonie Billie Charlie Jamie Olivia Noélie Anaé

6 maanden geleden

Reactie op EMBO

Gefeliciteerd! Wij krijgen een jongen, maar ik had een heleboel meisjesnam ...
Hele leuke namen! 1 van de 2 wat we tot nu toe op het oog hebben staat tussen je lijstje 🥰

6 maanden geleden

Wij hebben al 2 dochters en onze derde is ook een meisje. We willen haar graag Quinty noemen 🥰

6 maanden geleden

Mijn dochter heet olivia Verder vind ik Yara, Jamie, Juna, Mia, Norah ook erg mooi.