124 Reacties
6 maanden geleden
Heb de uitslag ook binnen en is gelukkig goed. Heb op 1 mei geprikt en ging naar Maastricht. Succes voor de koppels die nog in spanning zitten!
6 maanden geleden
Reactie op herfstbaby95
Mooie uitslagen allemaal meiden! Ik ben 30 april (lek! 😜) geprikt en is na ...
Ik 1 mei geprikt en gok dat 't ook naar Rotterdam is gegaan. Nog geen uitslag gehad. Vorige zwangerschap heb ik echt de volledige 10 werkdagen moeten wachten, dus stel me daar nu maar weer op in 🙃
6 maanden geleden
Reactie op Lottielot
Ik 1 mei geprikt en gok dat 't ook naar Rotterdam is gegaan. Nog geen uitsl ...
Ik ben toevallig net gebeld met een goede uitslag. Dan zal de jouwe ook niet lang meer duren hopelijk! 🙏
6 maanden geleden
1 mei geprikt, vandaag goede uitslag gekregen. nipt ging uiteindelijk naar het erasmus mc, terwijl ik bij reinier de graaf ben geprikt 🤷🏻♀️
6 maanden geleden
Ik 2 mei geprikt dus hoop morgen de uitslag. Is naar Maastricht gegaan. Geen idee hoe lang het anders gaat duren met Hemelvaart er tussen.
6 maanden geleden
Hier ook 3 mei geprikt, is naar Maastricht gegaan. Heb nu net digitaal goede uitslag gekregen :)
6 maanden geleden
Ik heb 30 april geprikt en gisteren al gebeld met een goede uitslag! ❤️
6 maanden geleden
Hier 1-5 geprikt en deze ochtend gebeld met een goede uitslag. Aan iedereen die de uitslag nog niet heeft, ik begreep gisteren van de echoscopiste dat er vaak een logistieke reden is voor dat de ene persoon het sneller heeft dan de andere.. succes aan iedereen die nog wacht 🙏