124 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Nathalievloo

Hi! Ik heb om 09.00 uur laten prikken op 1 mei en ik kreeg zondagmiddag van ...
Ik heb me op 30 april laten prikken voor Niptest gister de uitslag gekregen via de mail van de verloskundige alles gezond en wel ❤️

6 maanden geleden

Ik donderdag 2 mei geprikt en vandaag al de uitslag. Is naar Maastricht gegaan.

6 maanden geleden

Ik heb hem nu ook! Op de uitslag stond datum bekend: 3 mei. Dus heb voor niks in spanning gezeten 🙈

6 maanden geleden

Heb de uitslag ook binnen en is gelukkig goed. Heb op 1 mei geprikt en ging naar Maastricht. Succes voor de koppels die nog in spanning zitten!

6 maanden geleden

Ik 1 mei en vandaag de uitslag

6 maanden geleden

Reactie op herfstbaby95

Mooie uitslagen allemaal meiden! Ik ben 30 april (lek! 😜) geprikt en is na ...
Ik 1 mei geprikt en gok dat 't ook naar Rotterdam is gegaan. Nog geen uitslag gehad. Vorige zwangerschap heb ik echt de volledige 10 werkdagen moeten wachten, dus stel me daar nu maar weer op in 🙃

6 maanden geleden

Ik heb hem 3 mei gehad en vandaag de uitslag ☺️ succes met wachten als het langer duurt, je krijgt de uitslag via je verloskundige dus kan ook daar nog een kleine vertraging zitten met het verwerken van de gegevens?

6 maanden geleden

26 april laten prikken met nevenbevindingen. Gister gebeld met goede uitslag

6 maanden geleden

Reactie op Lottielot

Ik 1 mei geprikt en gok dat 't ook naar Rotterdam is gegaan. Nog geen uitsl ...
Ik ben toevallig net gebeld met een goede uitslag. Dan zal de jouwe ook niet lang meer duren hopelijk! 🙏

6 maanden geleden

1 mei geprikt, vandaag goede uitslag gekregen. nipt ging uiteindelijk naar het erasmus mc, terwijl ik bij reinier de graaf ben geprikt 🤷🏻‍♀️

6 maanden geleden

Ik 2 mei geprikt dus hoop morgen de uitslag. Is naar Maastricht gegaan. Geen idee hoe lang het anders gaat duren met Hemelvaart er tussen.

6 maanden geleden

Hier ook 3 mei geprikt, is naar Maastricht gegaan. Heb nu net digitaal goede uitslag gekregen :)

6 maanden geleden

Reactie op themamabear

1 mei geprikt, vandaag goede uitslag gekregen. nipt ging uiteindelijk naar ...
Dit klopt! Het gaat altijd naar een universitair centrum omdat de klinisch geneticus naar het materiaal kijkt :)

6 maanden geleden

1 mei geprikt vandaag gebeld met de uitslag.

6 maanden geleden

Ik heb 30 april geprikt en gisteren al gebeld met een goede uitslag! ❤️

6 maanden geleden

Ik heb nog steeds niets gehoord🥲

6 maanden geleden

Reactie op t.hoi

Ik heb nog steeds niets gehoord🥲
Ik ook niet 🙃 ik probeer me maar voor te houden dat het nog tot vrijdag kan… maar ik snap je spanning helemaal!

6 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Ik ook niet 🙃 ik probeer me maar voor te houden dat het nog tot vrijdag ka ...
Ik ook niet.. 😅 De 30ste geprikt en ging naar Rotterdam. Hopen dat niet lang meer duurt haha

6 maanden geleden

1-5 geprikt, hier ook ontvangen!

6 maanden geleden

Hier 1-5 geprikt en deze ochtend gebeld met een goede uitslag. Aan iedereen die de uitslag nog niet heeft, ik begreep gisteren van de echoscopiste dat er vaak een logistieke reden is voor dat de ene persoon het sneller heeft dan de andere.. succes aan iedereen die nog wacht 🙏