124 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op herfstbaby95

Ik ben toevallig net gebeld met een goede uitslag. Dan zal de jouwe ook nie ...
Vanochtend ook gebeld met goede uitslag😁

6 maanden geleden

Reactie op Katrien2021

Ik 2 mei geprikt dus hoop morgen de uitslag. Is naar Maastricht gegaan. Gee ...
Vandaag ontvangen, goede uitslag gelukkig 🥳

6 maanden geleden

Nog steeds geen uitslag gekregen.. ik denk dat ik het morgen ook wel kan vergeten i.v.m hemelvaartsdag

6 maanden geleden

Ik heb 1 mei geprikt en vandaag een goede uitslag!

6 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Hier ook 3 mei geprikt, is naar Maastricht gegaan. Heb nu net digitaal goed ...
Ben ook 3 mei geprikt. Waar heeft u deze uitslag gezien als ik vragen mag? Heb namelijk geen idee waar ik moet kijken. Zoooo zenuwachtig

6 maanden geleden

Ik heb 1 mei ook geprikt en vanmiddag uitslag gehadb

6 maanden geleden

Reactie op t.hoi

Nog steeds geen uitslag gekregen.. ik denk dat ik het morgen ook wel kan ve ...
Ik heb morgen wel een afspraak bij mijn verloskundige, die werken gewoon met Hemelvaart. Ik hoop zo voor jou (en voor ons) dat de uitslag dan binnen is en dat alles goed is!

6 maanden geleden

Reactie op AB18

Ik ook niet.. 😅 De 30ste geprikt en ging naar Rotterdam. Hopen dat niet la ...
Hier ook 30e geprikt en naar Rotterdam! Wachten duurt lang 🍀

6 maanden geleden

Reactie op herfstbaby95

Mooie uitslagen allemaal meiden! Ik ben 30 april (lek! 😜) geprikt en is na ...
Hier ook nog niet van de 30e naar Rotterdam ..

6 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Ik heb morgen wel een afspraak bij mijn verloskundige, die werken gewoon me ...
Wat is het wachten slopend he... ik ben ook zo bang dat ze iets kwijt raken of dat de buisjes kapot zijn gegaan.. echt slopend dit

6 maanden geleden

Je kunt ook de verloskundige bellen om te vragen of ze de uitslag al binnen heeft. Ik ben de 30ste geprikt en heb eerdergisteren de uitslag te horen gekregen. Maar per toeval want we hadden een afspraak en ze zei dat ze net een hele batch aan resultaten binnen had gekregen.

6 maanden geleden

Reactie op t.hoi

Wat is het wachten slopend he... ik ben ook zo bang dat ze iets kwijt raken ...
Hee goed nieuws, bij mijn verloskundige zeiden ze dat de uitslag net binnen was! Hier gelukkig alles goed, hopelijk bij jullie ook!

6 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Hee goed nieuws, bij mijn verloskundige zeiden ze dat de uitslag net binnen ...
Wat fijn gefeliciteerd! Ik heb helaas nog steeds niets gehoord. Ik heb zojuist een mail gestuurd met de vraag of ze het wel zouden laten weten als de uitslag ook goed is. Wij hebben eigenlijk alleen maar gehoord dat ze iets laten weten als het niet goed is🙈

6 maanden geleden

Ik heb 30 april de test gehad en nog geen uitslag. Wil het weten grrr🙈

6 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Hee goed nieuws, bij mijn verloskundige zeiden ze dat de uitslag net binnen ...
Zojuist op hun fb gekeken.. daar hebben ze gepost dat ze vandaag en morgen niet aanwezig zijn. Ik denk dus dat ik er vanuit kan gaan dat ik maandag pas iets hoor🙈

6 maanden geleden

Ik 3 mei geprikt en vanochtend gebeld dat alles goed is 🥹🙏🏼 Had niet verwacht vandaag gebeld te worden, zo fijn!

6 maanden geleden

2 mei geprikt en gisterenavond via de verloskundige de uitslag gehad, alles was goed!!! Donderdag de 13 weken echo van onze kleine baby🥰🥰🥰🥰

6 maanden geleden

2 mei voor de 2e keer geprikt & op 8 mei te horen gekregen dat alles goed zat! 🩷🥰🥰

6 maanden geleden

Nog steeds niets gehoord hier.. inmiddels al 9 dagen verder. Let maar op maandag wordt ik gebeld dat of de buisjes stuk zijn gegaan, of ze zijn ze kwijt. Iedereen krijgt zo snel zn uitslag, en ik wacht inmiddels al 9 dagen. De verloskundige is dit weekend en vandaag ook gesloten dus ik zal wel niets horen deze week😴😴😴😴

6 maanden geleden

Reactie op t.hoi

Nog steeds niets gehoord hier.. inmiddels al 9 dagen verder. Let maar op ma ...
Toevallig in Den Haag geprikt?