124 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op t.hoi
Nog steeds niets gehoord hier.. inmiddels al 9 dagen verder. Let maar op ma ...
Ah ik leef echt met je mee! Hopelijk/waarschijnlijk betekent geen bericht gewoon goed bericht.. ik dacht dat het ziekenhuis je sowieso rechtstreeks zou bellen als er iets (mogelijk) zorgwekkends uit de nipt kwam. Maakt het wachten niet minder vervelend natuurlijk.. succes nog even!
6 maanden geleden
Reactie op Stephanielea
Ik 3 mei geprikt en vanochtend gebeld dat alles goed is 🥹🙏🏼 Had niet ver ...
Weet je ook waar het naartoe is gestuurd? Ik ben ook 3 mei geprikt in amsterdam, dus denk dat het ook naar amsterdam gestuurd is😅
6 maanden geleden
Ik ben 2 mei geprikt en tot nu toe ook nog geen uitslag ontvangen. Ik woon wel in Zwitserland en zou de resultaten via de post moeten ontvangen. Vorige week zei het labo dat de resultaten er deze week zouden moeten zijn dus ik hoop dat de postbode deze namiddag de brief mee heeft. Maar met Hemelvaart verwacht ik me ook wel aan vertraging. Ik heb bij twee zwangerschappen in het verleden slecht nieuws ontvangen uit de nipt dus toch extra spannend voor mij
6 maanden geleden
Reactie op nicolehzz
Ah ik leef echt met je mee! Hopelijk/waarschijnlijk betekent geen bericht g ...
Dit klopt inderdaad.. mijn VK zei ook tegen me dat zij zou bellen als het goed was en dat ik anders al sneller door het ziekenhuis gebeld zou worden, dus dat ik 020 nummers (wij hadden Amsterdam) altijd op moest nemen.
6 maanden geleden
Reactie op Babytwee2
Ik heb ook 1 mei geprikt (Amsterdam) en helaas nog niks gehoord. Maar hopen ...
Het stelt me wel gerust dat jij ook nog niets gehoord hebt.. ( klinkt gemeen maar zo bedoel ik het natuurlijk niet)!!
Het stelt me gerust dat ik niet een van de weinigen ben die zo lang moet wachten
6 maanden geleden
Ik ben 3 mei geprikt en heb vandaag de uitslag gekregen. Maar woon wel in het oosten van het land!
6 maanden geleden
3 mei geprikt in amsterdam, vandaag de uitslag dat alles goed was (nipt met nevenbindingen)
6 maanden geleden
Reactie op Sascha2024
Weet je ook waar het naartoe is gestuurd? Ik ben ook 3 mei geprikt in amste ...
Ik ben in Gouda geprikt in het ziekenhuis dus geen idee.. Komt vast goed, er staat 2 weken voor en ene locatie (zeker randstad) zal wat langer duren ivm drukte! 🍀🧸