124 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op t.hoi
Nope... nog steeds niks! Fijn dat jou uitslag goed was🩷
Ik ook nog niks! Ik ga voor ons duimen morgen 🍀
6 maanden geleden
Reactie op Stephanielea
Ik ben in Gouda geprikt in het ziekenhuis dus geen idee.. Komt vast goed, e ...
Het is bij mij juist heel snel gegaan in de randstad, ondanks hemelvaart binnen 1 week de uitslag🥳. Misschien doordat ik in amsterdam geprikt ben en het ook in amsterdam is onderzocht😬
6 maanden geleden
Reactie op t.hoi
Nope... nog steeds niks! Fijn dat jou uitslag goed was🩷
Heb je inmiddels iemand gesproken?
6 maanden geleden
Ik ben ontzettend verdrietig..
mijn slechte gevoel wordt bevestigd. Ik heb de verloskundige gebeld vanmorgen en die gaf aan dat de test niet goed is gegaan. Dus dat ik opnieuw moet prikken.
Ik had dit al aan zien komen..
ik ben zo verdrietig, weet even niet meer wat ik moet doen. Mijn baby heeft inmiddels alle orgaantjes al, wat als er nu wel iets uitkomt? Dan neem ik nu toch geen vervolg stappen meer😪
6 maanden geleden
Reactie op t.hoi
mijn slechte gevoel wordt bevestigd. Ik heb ...
Ah wat rot meid! Dat is wel echt even goed balen. Ook niet fijn dat je nog veel langer on spanning moet zitten nu. Kun je vandaag nog terug om zo snel mogelijk een nieuwe te laten doen?
6 maanden geleden
Reactie op t.hoi
Oh nee toch, wat ontzettend stom dat ze je zo lang in alle onzekerheid hebben laten zitten! 😔 helemaal niet gek om je dan nu verdrietig en misschien zelfs even kwaad te voelen.
Het is helemaal niet erg om nu niet te weten wat je moet doen, laat die emoties maar even hun ding doen. Een nieuwe test kan vandaag of morgen, kan iemand je in de tussentijd komen vertroetelen? Je partner of een zus/broer, goede vriend of vriendin die vandaag even bij je kan zijn om je comfortabel en veilig bij te voelen? Liefs!
6 maanden geleden
Reactie op t.hoi
Ik leef enorm met je mee, ik heb dit in een voorgaande zwangerschap ook gehad dat de nipt 2 keer niet lukte. Daarna kreeg ik een vruchtwaterpunctie aangeboden alsook een echo bij een prenatale professor omdat ik het niet zag zitten nóg een keer te prikken voor de nipt. Misschien eventueel ook een optie om te bespreken of je andere mogelijkheden hebt?
6 maanden geleden
Reactie op t.hoi
Ah hier ook! Moet nu voor de 3de keer heen 😅
6 maanden geleden
Bedankt voor jullie lieve reacties , dit doet me goed🩷.. de eerst volgende mogelijkheid was 23 mei, nou jullie snappen vast dat dit helemaal verdriet met zich mee brengt. Ik heb toen bijna huilends certe opgebeld en die hebben voor woensdag een plaatsje voor mij vrij gemaakt. Dat is heel erg fijn..
nu maar hopen dat het nu wel goed gaat. Toch baal ik zo erg, ik heb zaterdag nog een mail gestuurd en toen kreeg ik terug dat ze nog niets hadden. Bel ik vanmorgen; hadden ze donderdag al gehoord dat de buisjes niet genoeg bloed hebben gehad... wat is dit vreselijk. Vooral omdat je nu ook niet meer kan kiezen. Ik krijg het niet meer over mijn hart dat als er iets mis is om nu nog stappen te ondernemen... 💔
6 maanden geleden
Ik ben vanmiddag gebeld en moet opnieuw prikken. Er was te weinig foetaal materiaal in mijn bloed te vinden dus de vraag is nu of dat er te weinig bloed afgenomen is, of er een mogelijke afwijking is.
Even spannend nu, woensdag kan ik weer prikken voor een tweede keer.
6 maanden geleden
Reactie op ilse240024
Ik ben vanmiddag gebeld en moet opnieuw prikken. Er was te weinig foetaal m ...
Mmm dat stond ook in mijn dossier zag ik. Alleen is mij voor de telefoon denk ik wel 100 x gezegd dat het niet gelijk iets hoeft te betekenen. Eerder namen ze pas bloed af bij 11 weken, ik heb waarschijnlijk net te vroeg geprikt waardoor er niet genoeg bestanddeeltjes in het bloed zitten
6 maanden geleden
Reactie op t.hoi
Mmm dat stond ook in mijn dossier zag ik. Alleen is mij voor de telefoon de ...
Gisteravond heb ik nog even research gedaan omdat het toch in mijn hoofd aan het rondspoken was. Daar ook inderdaad veel gelezen dat het niet gelijk iets hoeft te betekenen en dat het bij de 2e keer prikken vaak wel lukt. Ook om de reden die jij geeft: dat het dan toch misschien te vroeg is geweest.
We zullen het zien!